فعالیت مجدد هتل ها تنها با رعایت نکات بهداشتی بسیار سخت گیرانه

به گزارش آخرین خبر، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با اعلام شروع فعالیت مجدد هتل ها با رعایت نکات بهداشتی بسیار سخت گیرانه، تاکید نمود: فعالیت غیرمجاز واحدهای اقامتی تهدیدی برای جان و سلامت مسافران هستند.

فعالیت مجدد هتل ها تنها با رعایت نکات بهداشتی بسیار سخت گیرانه

سید مصطفی فاطمی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با اشاره به شروع فعالیت بعضی از صنوف فعالیت در یزد، اظهار کرد: هتل ها طی درخواستی کتبی و ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت و تایید بازرسان این اداره کل در اجرای پروتکل های مربوطه، می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

وی تاکید نمود: تمام اقامتگاه های رسمی و نیمه رسمی، زائرسراها، و مهمان سراهای ادارات تا زمان تایید ستاد استانی مبارزه با کرونا، تعطیل خواهند بود.

این مسئول با بیان اینکه سلامت جامعه و مسافران در اولویت عملکرد دستگاه ها به خصوص اداره کل میراث فرهنگی استان است، گفت: هتل ها با رعایت نکات بهداشتی بسیار سختگیرانه ابلاغ شده از سوی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، می توانند فعالیت نمایند.

وی اضافه کرد: البته در کوشش هستیم تا استان یزد با رعایت کامل مسائل بهداشتی به چرخه اقتصاد گردشگری باز گردد، به همین منظور در اولین گام، مدیران هتل ها برای فعالیت باید در سایت وزارت بهداشت ثبت نام و کد مربوطه را دریافت نمایند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد فعالیت واحدهای غیرمجاز اقامتی را تهدیدی برای سلامت و جان مسافران دانست و گفت: بازیدهای اداره کل میراث فرهنگی در قالب گشت های مشترک روزانه و شبانه با همکاری معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و اداره نظارت بر اماکن عمومی به طور مستمر انجام و با خانه های مسافر غیرمجاز برخورد جدی می گردد.

فاطمی در انتها خاطر نشان کرد: البته همشهریان نیز می توانند به منظور یاری به حفظ سلامت در جامعه با مشاهده فعالیت خانه های مسافر غیرمجاز آن را به شماره 36202777 گزارش داده یا به نشانی اینترنتی www.yazdcity.ir در قسمت ثبت شکایات مراجعه نمایند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1037

به "فعالیت مجدد هتل ها تنها با رعایت نکات بهداشتی بسیار سخت گیرانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت مجدد هتل ها تنها با رعایت نکات بهداشتی بسیار سخت گیرانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید