قاسم پور: بسترهای لازم جهت حضور زنان آتش نشان در تهران فراهم نشده است

به گزارش آخرین خبر، تهران (پانا) - رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی گفت در حال حاضر در شهر تهران، بسترهای لازم جهت حضور زنان آتش نشان فراهم نشده است و ضرورت دارد استفاده از توان ایشان در حوزه آموزش و پیشگیری، بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

قاسم پور: بسترهای لازم جهت حضور زنان آتش نشان در تهران فراهم نشده است

فاطمه قاسم پور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با اشاره به 7 مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی نوشت: امروز به مناسبت روز آتش نشان به همراه خانم شمس عضو شورای اسلامی شهر تهران از ایستگاه 27 آتش نشانی شهرداری منطقه 5 بازدید کردم.

آتش نشانی یکی از مشاغل سخت و پرخطریست که قبول و انجام آن، نیازمند روحیه شجاعت و ایثار فرد آتش نشان و خانواده اوست. این روحیه در وقایع سخت و صعبی نظیر حادثه پلاسکو به خوبی متجلی شد و ما متوجه اوج این ایثار و شجاعت و میهن دوستی و دغدغه مندی شدیم.

بخش بزرگی از جامعه آتش نشانان را مردان تشکیل می دهند اما قطعاً اگر همراهی خانواده های این عزیزان نباشد، ما شاهد این فعالیت ها نخواهیم بود. در واقع چشمه جوشان این روحیه ایثار و انسان دوستی در دل این خانواده ها قرار گرفته است و خیر و برکت آن نصیب آحاد مردم می گردد.

روزهای تقویمی تلنگر کوچکی است برای قدردانی از این خانواده ها. امروز را گرامی می دارم و به همه مردان و زنان آتش نشان و خانواده های ایشان تبریک عرض می کنم.

در حال حاضر در شهر تهران، بسترهای لازم جهت حضور زنان آتش نشان فراهم نشده است. هرچند زنان علاقه مند، به صورت داوطلبانه در بخش آموزش و پیشگیری با ایستگاه های آتش نشانی همکاری دارند که ضرورت دارد استفاده از توان ایشان در حوزه آموزش و پیشگیری، بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 مهر 1400 بروزرسانی: 18 مهر 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1876

به "قاسم پور: بسترهای لازم جهت حضور زنان آتش نشان در تهران فراهم نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسم پور: بسترهای لازم جهت حضور زنان آتش نشان در تهران فراهم نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید