لیپی: حذف تمام ایتالیایی ها هشداری برای کالچو است

به گزارش آخرین خبر، خبرنگاران: سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا، حذف نمایندگان سری A از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را مایه نگران اهالی کالچو دانست.

لیپی: حذف تمام ایتالیایی ها هشداری برای کالچو است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، مارچلو لیپی که در حال حاضر راهنمایی تیم چینی گوانجو اورگراند را بر عهده دارد با اشاره به شکست اخیر یوونتوس مقابل بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و حذف این تیم به عنوان آخرین بازمانده سری A در مهمترین تورنمنت باشگاهی قاره اروپا گفت: این نشانه بدی برای فوتبال ایتالیا است که هیچ یک از تیم های این کشور نتوانسته اند از مرحله یک چهارم نهایی بالاتر بروند. این ناکامی البته می تواند بازتابی از وضعیت مالی ایتالیا و تفاوت آن با سایر کشورهای دارای لیگ های مدعی در اروپا باشد. برخلاف تیم های ایتالیایی، تیم های سایر لیگ ها، گزینه های بسیار متفاوتی در بازار جابجایی دارند و دست شان بازتر است.

سرمربی پیشین یوونتوس اضافه کرد: شاید تیم ملی ایتالیا وضعیت بسیار خوبی داشته باشد اما این دو موضوع هیچ ربطی به یکدیگر ندارند. آتزوری فاصله ای زیادی تا رسیدن به مرحله نهایی جام جهانی ندارد و به نظر من آینده روشنی در انتظار این تیم است. باشگاه های ایتالیا نیز باید همان راهی که تیم ملی در پیش گرفته را انتخاب نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 297

به "لیپی: حذف تمام ایتالیایی ها هشداری برای کالچو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیپی: حذف تمام ایتالیایی ها هشداری برای کالچو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید