مراسم عزاداری دهه اول محرم در کنار مزار شهدای دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد برگزار می گردد

به گزارش آخرین خبر، به مناسبت دهه اول ماه محروم هیئات عزاداری دانشجویی در کنار مزار شهدای دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد.

مراسم عزاداری دهه اول محرم در کنار مزار شهدای دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

رضا اردشیری، مسئول هیئت جامع استان کهگیلویه و بویر احمد در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری به مناسب ماه محروم گفت: سال جاری با توجه به وجود بیماری کرونا هیئت های دانشجویی با شرایط و رعایت پروتکل های بهداشتی در دهه اول محروم برگزار خواهد شد.

اردشیری توضیح داد: در شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد هیئت های دانشجویی که از دانشجویان تشکیل شده است و مراسم های عزاداری را در کنار مقبر شهدای گمنام دانشگاه ها در فضای باز برگزار می گردد.

وی گفت: مراسم عزاداری در دو بخش حضوری و مجازی برگزار خواهد شد و مراسم حضوری با نظارت دانشگاه علوم پزشکی استان در فضای باز برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1228

به "مراسم عزاداری دهه اول محرم در کنار مزار شهدای دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم عزاداری دهه اول محرم در کنار مزار شهدای دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید