مرگ بیش از یک میلیارد حیوان در آتش سوزی بی سابقه استرالیا

به گزارش آخرین خبر، کارشناسان اعلام نموده اند که آتش سوزی بی سابقه در استرالیا تا کنون به مرگ بیش از 1 میلیارد حیوان منجر شده است.

مرگ بیش از یک میلیارد حیوان در آتش سوزی بی سابقه استرالیا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کارشناسان معتقدند که در آتش سوزی بی سابقه در استرالیا بیش از یک میلیارد حیوان کشته شده اند.

به گزارش ان بی سی نیوز، کریس دیکمن استاد دانشگاه سیدنی در رشته اکولوژی برآورد پیشین خود درباره کشته شدن بیش از 480 میلیون حیوان در آتش سوزی های وسیع استرالیا را تصحیح نموده و بیان کرد که تنها در ایالت نیو ساوث ولز استرالیا بیش از 800 میلیون حیوان کشته شده اند.

وی اضافه نمود: این بدان معناست که در تمام استرالیا میزان حیوانانی که قربانی این آتش سوزی شده اند از مرز یک میلیارد عبور نموده است.

آمار به روز شده حیواناتی که در این آتش سوزی کشته شده اند شامل آنهایی می گردد که به طور مستقیم در آتش سوزی کشته شده یا آنکه به دلیل گرسنگی، کم آبی یا از بین رفتن زیستگاهشان از بین رفته اند.

این برآورد شامل پستانداران، پرندگان و خزندگان می گردد و شامل قورباغه ها، حشرات و دیگر بی مهرگان نمی گردد.

آتش سوزی هایی که از چند ماه پیش در استرالیا شروع شد، تا به امروز نزدیک به 5 میلیون هکتار از جنگل ها و اراضی این کشور را سوزانده و بیش از 950 خانه را ویران نموده است. در این میان ایالت نیو ساوث ولز بیشترین خسارت را دیده و 850 واحد از خانه های تخریب شده در این ایالت قرار داشته است.

گفته می گردد دستکم 17 نفر تا به امروز در سراسر استرالیا در نتیجه این آتش سوزی ها جان خودشان را از دست داده اند.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 736

به "مرگ بیش از یک میلیارد حیوان در آتش سوزی بی سابقه استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ بیش از یک میلیارد حیوان در آتش سوزی بی سابقه استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید