معاوضه 2 ستاره پرسپولیس و سپاهان؛ سرخ ها باز هم ضرر می نمایند؟

به گزارش آخرین خبر، رامین رضاییان برترین ایرانی لیگ در فصل جاری است. آمار او دقیقا مشابه آمار دانیال اسماعیلی فر در فصل گذشته است اما آمار دانیال شبیه خودش نیست.

معاوضه 2 ستاره پرسپولیس و سپاهان؛ سرخ ها باز هم ضرر می نمایند؟

به گزارش خبرنگاران آنلاین، رامین رضاییان این هفته را هم با یک پاس گل و یک امتیاز عالی در بازی با نفت مسجدسلیمان سپری کرد تا همچنان بهترین مدافع راست لیگ و البته یکی از بهترین بازیکنان فصل 22 لیگ برتر باشد. رامین که با گلزنی در مقابل ولز، جام جهانی را با خاطره خوبی به خاتمه رساند، در بازگشت دوباره به لیگ برتر نیز همچنان پیروز عمل کرد و این هفته با یک پاس گل آمارش را در 13هفته گذشته به 3گل و 3پاس گل رساند. جالب است که فصل گذشته هم مدافع راست سپاهان تا این مقطع از فصل دقیقا همین آمار را در اختیار داشت! او دانیال اسماعیلی فر بود که سال جاری در پرسپولیس هنوز هیچ گلی نزده و رامین را پیروز تر و تأثیرگذارتر از خودش می بیند. ظاهرا جابه جایی مدافعان راست بین 2تیم پرسپولیس و سپاهان تا این مقطع به سود اصفهانی ها تمام شده است.

سپاهان؛ بهشت مدافعان راست

رامین رضاییان فصل گذشته در تعطیلات زمستانی از قطر بازگشت و یک نیم فصل برای پرسپولیس بازی کرد. عملکرد او در تیم یحیی بد نبود اما حاشیه هایش -به خصوص یک مصاحبه تلویزیونی عجیب- باعث جدایی او از سرخپوشان شد. او به سپاهان پیوست و در همان نخستین هفته دروازه استقلال را باز کرد تا فصل را به خوبی شروع کند. در ادامه، 2گل دیگر مقابل طرفدار و تراکتور و بعلاوه 3پاس گل مقابل گل گهر، طرفدار و نفت مسجدسلیمان این بازیکن را به آمار تأثیرگذاری روی 6گل سپاهان رساند تا از این لحاظ بالاتر از مغانلو (4)، ریگی (3)، احمدزاده (3) و سلمانی (3) بهترین بازیکن تیمش باشد. رضاییان در سایت متریکا نیز جایگاه بسیار خوبی در جدول بازیکنان دارد. میانگین امتیازات او تا این مقطع از فصل 7.25بوده و فقط ریکاردو آلوز (تراکتور) را بالاتر از خودش می بیند. به این ترتیب آلوز پرتغالی تا این مقطع بهترین بازیکن لیگ بوده و رضاییان هم با حضور در رتبه دوم بهترین بازیکن ایرانی لیگ هم اکنون محسوب می گردد.

سقوط 26پله ای دانیال

تمامی آمارها و رتبه هایی که رضاییان تا امروز برای خودش دست وپا نموده، دقیقا فصل گذشته هم به وسیله دانیال اسماعیلی فر به دست آمده بود. دانیال سال گذشته با حضوری درخشان در پست مدافع راست سپاهان تا هفته سیزدهم به 3گل و 3پاس گل رسیده بود و بهترین بازیکن لیگ محسوب می شد. اگر رامین امروز یک پرتغالی را بالاتر از خودش می بیند، دانیال همین یک مزاحم را هم نداشت و تا این مقطع از فصل گذشته به تنهایی بهترین بازیکن لیگ از نگاه متریکا محسوب می شد. البته در ادامه فصل آمارهای او کمی افت کرد اما در خاتمه فصل نیز با 5گل، 6پاس گل و نمره 7.26سومین بازیکن برتر لیگ و بهترین مدافع راست فصل لقب گرفت. اما عملکرد دانیال در این فصل، اختلافی قابل ملاحظه با فصل گذشته دارد. او تا خاتمه هفته سیزدهم 3پاس گل برای پرسپولیس داده اما هیچ گلی نزده و انگار توانایی اش را در گلزنی از یاد برده است. با توجه به اینکه هر 3پاس گل دانیال برای لوکادیا صادر شده با رفتن مهاجم هلندی شاید آمار پاس گل های اسماعیلی فر نیز کم کم دچار نزول گردد. دانیال فعلا با نمره 7.01پنجمین بازیکن پیروز پرسپولیس در این فصل است و در بین کلیه بازیکنان لیگ هم رتبه27را در اختیار دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 دی 1401 بروزرسانی: 13 دی 1401 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2240

به "معاوضه 2 ستاره پرسپولیس و سپاهان؛ سرخ ها باز هم ضرر می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاوضه 2 ستاره پرسپولیس و سپاهان؛ سرخ ها باز هم ضرر می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید