تور ارزان ترکیه: معرفی هتل 3 ستاره ایستنکوی در بدروم

به گزارش آخرین خبر، هتل ایستنکوی بدروم | Hotel Istankoy Bodrum

برای اینکه به راحتی از ساحل و جاذبه های شهر بدروم لذت ببرید، هتل ایستنکوی بدروم در محله کارسی، آماده خدمت به شماست. این هتل تنها 1 دقیقه از ساحل دورتر است که با امکانات خوب و کاربردی اش برای سفری خاطره انگیز به بدروم بسیار مناسب می باشد. در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید تا هتل ایستنکوی بدروم Hotel Istankoy Bodrum را با تمام ویژگی های رفاهی، خدماتی و تفریحی آن و البته فاصله این هتل به جاذبه های معروف شهر، به شما معرفی کنیم.

تور ارزان ترکیه: معرفی هتل 3 ستاره ایستنکوی در بدروم

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

خدمات رفاهی هتل ایستنکوی بدروم

این هتل 3 ستاره دارای پذیرش 24 ساعته است که باعث شده با هر گونه مسئله ای که برخورد کردید، بدون در نظر گرفتن زمان، بتوانید از کارمندان این بخش یاری و مشورت بگیرید. اگر ساعت خروجتان با پرواز کمی فاصله دارد، از انبار چمدان بخش پذیرش بهره ببرید و این زمان را بدون نگرانی بابت چمدان هایتان به گشت و گذار بپردازید. البته در این بخش امکان تبدیل پول هم برای مهمانان فراهم گشته است.

هتل ایستنکوی بدروم برای مهمانان ترانسفر فرودگاهی و حمل و نقل شهری فراهم نموده که البته استفاده از آن ها هزینه جداگانه ای برایتان دارد. مهمانان کم توان و ناتوان هم در این هتل می توانند اقامت نمایند، زیرا امکانات کاملی برای آن ها وجود دارد. نظافت روزانه در اینجا انجام می شود و اگر احتیاج به اتوکشی و یا خشکشویی پیدا کردید، این خدمات در هتل موجود هستند و با پرداخت اندکی پول می توانید از آن ها بهره ببرید.

اینترنت رایگان در تمام بخش های هتل، چه محوطه های عمومی و چه اتاق ها در دسترس مهمانان است. اگر در شهر بدروم ماشین اجاره کردید می توانید از پارکینگ رایگان هتل هم بهره ببرید. کارمندان هتل به زبان های ترکی، هلندی و انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 14:00 و ساعت خروج 12:00 می باشد.

امکانات تفریحی هتل ایستنکوی بدروم

تعجب نکنید اگر که بگوییم شما در هتل 3 ستاره ای اقامت خواهید داشت که دارای یک استخر روباز است که می توانید از آن بهره ببرید. اگر هم که به بازی دارت علاقه دارید، در این هتل می توانید آن را انجام دهید. بعلاوه می توانید به تراس آفتابگیر هتل بروید و یا در باغ قدم بزنید. باربکیو و تجهیزات کباب کردن هم با پرداخت مبلغی جداگانه در هتل وجود دارد.

رستوران هتل

برای صرف صبحانه هتل که به صورت بوفه باز سرو می شود باید بین ساعت 8 تا 10 صبح به رستوران بروید.

رستوران داخل هتل علاوه بر صبحانه، برای وعده ناهار و شام نیز برای مهمانان غذا سرو می نماید.

امکانات اتاق های هتل

هتل ایستنکوی بدروم دارای 70 اتاق مختلف است که برای اقامت مهمانان تعبیه شده اند. همه آن ها دارای تهویه هوا هستند و شما می توانید درجه دمای اتاق را خودتان به دلخواه تنظیم نمایید. یخچال کوچکی هم در داخل اتاق ها وجود دارد. از دیگر امکانات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • میز کار
  • اینترنت رایگان
  • نظافت روزانه اتاق
  • سرویس آوردن غذا به داخل اتاق (24 ساعته)
  • تلویزیون LED با پوشش شبکه های جهانی
  • تخت نوزاد رایگان (در صورت درخواست)

سرویس حمام تمام اتاق ها دارای لوازم کامل بهداشتی-آرایشی نظیر شامپو، حوله، صابون و سشوار است. حمام های این هتل فقط دوش دارند و در آن ها وان حمام وجود ندارد.

انواع اتاق های هتل

  • آپارتمان: این مورد، 45 متر مربع مساحت دارد که در آن یک تخت دونفره کینگ و دو تخت تک نفره موجود است. دید این آپارتمان ها رو به باغ است.
  • اتاق های خانوادگی 2 خوابه: مساحت 65 متری این اتاق ها با دو تخت دونفره و دو تخت تک نفره پر شده است. از این اتاق ها دریا نمایان است.
  • اتاق سه نفره: مساحت این اتاق ها 27 متر است، دید باغ را دارند و در آن ها 3 تخت تک نفره و یا یک تخت دونفره و دو تخت تک نفره موجود است.
  • اتاق استاندارد دبل: 25 مساحت این اتاق ها با دو تخت تک نفره و یک تخت دونفره پر شده و دید آن ها رو به باغ است.
  • اتاق سینگل: فضای داخل این اتاق 25 متر مربع است. یک تخت دونفره و یا یک تخت دونفره دارند و از آن جا باغ معلوم است.

فاصله هتل با جاذبه های بدروم

  • ایستگاه اتوبوس بدروم مونیسیپالیتی: 600 متر با شما فاصله دارد که با 20 دقیقه پیاده روی به آن جا می رسید.
  • برج فرانسوی بدروم: 700 متر تا هتل شما فاصله دارد که اگر با تاکسی بروید 7 دقیقه و اگر پیاده روی را ترجیح دهید حدود 13 دقیقه در راه خواهید بود.
  • موزه باستان شناسی زیر آب بدروم: با شما 800 متر فاصله دارد. تاکسی شما را 8 دقیقه این به آن جا می رساند. پیاده روی هم حدود 13 دقیقه طول می کشد.
  • : با شما 700 متر فاصله دارد که اگر با تاکسی بروید 8 دقیقه و اگر پیاده بروید، 13 دقیقه بعد قلعه را می بینید.
  • آرامگاه هالیکارناسوس: 3 کیلومتر از هتل دورتر است. تا آنجا پیاده روی، 20 دقیقه زمان می خواهد و اگر تاکسی را ترجیح بدهید، احتمالا بعد از 10 دقیقه این جاذبه را خواهید دید.
  • رستوران Marina Yacht بدروم: 4 کیلومتر با شما فاصله دارد. با تاکسی 9 دقیقه و پیاده 22 دقیقه در راه خواهید بود.
  • آمفی تئاتر یونانی بدروم: حدودا 1.7 کیلومتر با هتل ایستنکوی بدروم فاصله دارد که تاکسی شما را 10 دقیقه ای به آن جا می رساند. اگر بخواهید، پیاده روی گزینه دیگری است که تقریبا نیم ساعت طول می کشد.
  • دروازه میندوس بدروم: تا این جاذبه تقریبا 2.2 کیلومتر فاصله دارید. تاکسی 12 دقیقه ای شما را می رساند و پیاده روی تا آن جا 32 دقیقه زمان می برد.
  • رستوران لمان کولتور: در 100 متری هتل است که غذاهای بین المللی و ترکی سرو می نماید. با 1 دقیقه پیاده روی آن را خواهید دید.
  • فرودگاه بین المللی میلاس بدروم: هتل شما از این فرودگاه 32 کیلومتر فاصله دارد. اگر روی تورتان ترانسفر فرودگاهی ندارید، می توانید با تاکسی بروید که برای رسیدن به آن جا باید حدود 30 دقیقه را در نظر بگیرید.

موقعیت هتل ایستنکوی بدروم

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

بدروم 48400، خیابان آتاتورک، پلا ک 73

Ataturk Cad. No:73, 48400 Bodrum City, Turkey

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 8 اسفند 1400 بروزرسانی: 8 اسفند 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2027

به "تور ارزان ترکیه: معرفی هتل 3 ستاره ایستنکوی در بدروم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ترکیه: معرفی هتل 3 ستاره ایستنکوی در بدروم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید