تور برزیل: مهاجم برزیلی و نو، پرسپولیس را سر کار گذاشت

به گزارش آخرین خبر، بنا به گفته بعضی از مسئولان باشگاه پرسپولیس زمینه جذب یک مهاجم خارجی برای حضور در این تیم فراهم شده و اگر اتفاق غیرقابل پیش بینی رخ ندهد این بازیکن که احتمالا اروپایی هم خواهد بود طی روز های آینده وارد تهران خواهد شد تا کار خود را زیر نظر یحیی گل محمدی شروع کند.

تور برزیل: مهاجم برزیلی و نو، پرسپولیس را سر کار گذاشت

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس در هفته های اخیر مذاکراتی با بازیکنان زیادی برای حضور در این تیم انجام داده بود، اما هر یک به دلیلی منتفی شد تا جذب مهاجم تبدیل به یک فرایند برای این باشگاه گردد. در این بین گفته شد که حتی بعضی از این بازیکنان خارجی را برای حضور در ایران ترسانده بودند تا آن ها به پرسپولیس نیایند.

یکی از این بازیکنان یک مهاجم برزیلی به نام ادو بود که مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار داشت. مذاکرات خوبی هم بین طرفین انجام شد، اما این بازیکن به یکباره پاسخ منفی به باشگاه پرسپولیس داد. جالب اینجاست که باشگاه پرسپولیس تمامی شروط این بازیکن را بدون قید و شرط پذیرفته بود و به این بازیکن اعلام شده بود هر شرطی داشته باشد پرسپولیسی ها آن را می پذیرند. در حالی که این بازیکن به صورت تلویحی موافقت خود را برای حضور در پرسپولیس اعلام نموده بود، اما ناگهان خبر از پیشنهاد از لیگ عربستان و فرانسه برای خود را بیان کرد تا به همین دلیل حضور این بازیکن هم در پرسپولیس منتفی گردد!

این بازیکن درخواست هایی همانند پاس گل، گلزنی، گرفتن پنالتی، تعداد بازی و ... را مطرح نموده بود که پرسپولیسی ها این موضوع را هم پذیرفته بودند، اما در نهایت جذب این بازیکن در روز های قبل با مشکل روبه رو شد تا این بار مسئولان این باشگاه سرخ پوش در پی آوردن بازیکنی از اروپا و احتمالا کشور هلند باشند.

منبع: فرارو
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2166

به "تور برزیل: مهاجم برزیلی و نو، پرسپولیس را سر کار گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل: مهاجم برزیلی و نو، پرسپولیس را سر کار گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید