نکاتی مفید و جذاب برای داشتن دکوراسیون جدید و بهاری در منزل

به گزارش آخرین خبر، حال که از فصل زمستان عبور نموده و وارد فصل بهار شده ایم ممکن است شما هم با مشاهده تغییر و تحول در طبیعت تصمیم به تعویض دکوراسیون قدیمی منزل خود گرفته باشید. در این مطلب نکات مفیدی را برای داشتن دکوراسیون جدید و بهاری در منزل ارائه خواهیم کرد تا اندکی شما را در این مورد هدایت نموده باشیم. فصل بهار فصل رنگ های روشن و شاد، فصل روزهای خوش و گرم و فصل جشن های معنوی و تاریخی بی شماری است. بنابراین چرا شما هم به اتاق خواب ، نشیمن یا آشپزخانه تان جان تازه ای نبخشید و با طبیعت همگام نشوید؟ با بکار بردن رنگ های شاد و اسباب و لوازم نرم و لطیف می توانید این کار را بدون متحمل شدن هزینه ای زیاد به بهترین شکل ممکن انجام بدهید.

نکاتی مفید و جذاب برای داشتن دکوراسیون جدید و بهاری در منزل

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

گزینه اول استفاده از رنگ های گرم در منزل است. اگر می خواهید چهره ای بهاری و تابستانی به دکوراسیون اتاق خود بدهید بهترین گزینه انتخاب رنگ هایی نشاط آور مانند زرد، نارنجی، قرمز و بعضی رنگ های سرد مانند رنگ آبی و سبز برای دیوارهای اتاقتان است. برای مثال از بین رنگ های مورد علاقه می توانید از تُن های مختلف بهره ببرید تا حسی زیبا از غروب خورشید را در اتاقتان بوجود آورده باشید. سعی کنید مبلمانی که برای اتاق انتخاب می کنید در هارمونی با رنگ اتاق باشند و بنوعی کامل کننده یکدیگر باشند.

اگر وقت یا هزینه کافی برای رنگ کردن کل منزل یا اتاق در اختیار ندارید بهتر است بدنبال ایجاد تغییرات کوچک تر در دکوراسیون باشید. یکی از بهتری گزینه ها در این زمینه استفاده از بالش ها و کوسن های متنوع و شیک بروی مبلمان یا تخت خواب می باشد. اگر در دکوراسیون خود از مبلمانی به رنگ خنثی (مشکی، سفید، خاکستری و کرم) استفاده می کنید می توانید از کوسن ها و بالش هایی به رنگ های قرمز، بنفش، و صورتی بهره ببرید اما بازهم به خودتان بستگی دارد که چه رنگی را برای دکوراسیون تازه و جدید خود می پسندید.

حتما نیازی نیست تغییرات در قسمت های نشیمن یا اتاق خواب صورت بگیرد، گاهی اوقات تغییر در آشپزخانه بهترین و راحت ترین راه برای ایجاد دکوراسیونی گرم و بهاری در خانه است. برای اینکار بهتر است به وسایلی که هم اکنون در آشپزخانه خود دارید فکر کنید و آنها را از لحاظ هماهنگ بودن با تِم آشپزخانه آنالیز کنید اگر اینگونه نیست می توانید به سراغ انتخاب وسایل جدید بروید. انتخاب وسایلی مانند لامپ آشپزخانه به رنگ بنفش یا انتخاب ظروف یا وسایل دکوری به رنگ قرمز از گزینه های مناسب برای دکوراسیون آشپزخانه هستند.

در ادامه عکس هایی از بهترین نمونه های دکوراسیون بهاری در منزل را مشاهده خواهید کرد.

منبع: اتاق
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1309

به "نکاتی مفید و جذاب برای داشتن دکوراسیون جدید و بهاری در منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکاتی مفید و جذاب برای داشتن دکوراسیون جدید و بهاری در منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید