هتل فور سیزن کوالالامپور شروع به کار کرد

به گزارش آخرین خبر، یک هتل لوکس و مجلل دیگر به لیست هتل های کوالالامپور اضافه شد. هتل فور سیزن، بعد از برج های دوقلوی پتورناس، دومین آسمان خراش بزرگ مالزی است.

هتل فور سیزن کوالالامپور شروع به کار کرد

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

هتل فور سیزن (Four Seasons Hotel) کوالالامپور، واقع در یک آسمان خراش مسحورنماینده جدید در کنار برج های پتروناس (Petronas Towers) افتتاح شد. هتل جدید که در یکی از شلوغ ترین خیابان های پایتخت مالزی بنا شده است، از اولین مهمانان خود به صرف غذا و نوشیدنی دعوت می نماید که تا ضمن اقامت در این ساختمان 65 طبقه به خرید، استراحت، تفریح و انجام ملاقات های محبت آمیز و کاری خود بپردازند.

از نظر تام روئلنز (Tom Roelens)، مدیر کل هتل، و تیمی از کارشناسانی که همکار وی هستند، استقبال از اولین مهمانان سرانجام یک راه طولانی برای آماده سازی و آغاز یک راه جدید است. او می گوید:

اکنون که هتل پا به عرصه حیات گذاشته است، ما به روزی می اندیشیم که این هتل مملو از مسافر گردد - مسافران بین المللی که برای کسب و کار یا گذراندن اوقات فراغت به این شهر می آیند، مهمانان محلی که از رستوران ها و اسپا استفاده می نمایند و خیلی از ساکنان شهر که در حال تبدیل شدن به بخشی از خانواده بزرگ هتل فور سیزن در کوالالامپور هستند.

این ساختمان در قلب محله گلدن ترای انگل (Golden Triangle) و در نزدیکی مرکز کنوانسیون کوالالامپور واقع شده است و دارای 209 اتاق، سوئیت و نیز آپارتمان هایی با مبلمان کامل است که مخصوص آن دسته از مهمانانی آماده شده اند که قصد دارند اقامتی طولانی در این هتل داشته باشند. هتل فور سیزن بخشی از مرکز شهر کوالالامپور (Kuala Lumpur City Centre) است که یک مجتمع مسکونی به مساحت 40 هکتار و فروشگاه های بزرگ، رستوران ها و مراکزی مخصوص زندگی شبانه و یک پارک 20 هکتاری است.

امکانات تفریحی این هتل شامل یک استخر فضای باز به همراه کابین های خصوصی و چند کافی شاپ و نیز یک اسپا است که هشت اتاق درمان دارد. منوی این اسپا با الهام از درمانی های سنتی مالزیایی و آخرین روش های درمانی بین المللی طراحی شده است. همچنین، یک مرکز تناسب اندام بزرگ نیز در این هتل طراحی شده است تا بتواند روال زندگی سالم افراد را تقویت و تکمیل کند.

یک صندلی مخصوص خرده فروشی به نام The Shoppes at Four Seasons Place نیز به صورت مستقیم به برج مسکونی و هتل متصل شده است که شامل مجموعه ای از فروشگاه های خرده فروشی و رستوران های لوکس است که در بیش از 6 طبقه گسترش یافته است.

منبع: کجارو / breakingtravelnews.com
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 419

به "هتل فور سیزن کوالالامپور شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل فور سیزن کوالالامپور شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید