هواپیمای فضایی ویرجین گالاکتیک پرواز می کند

به گزارش آخرین خبر، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، شرکت ویرجین گالاکتیک، از ماه قبل مقدمات برای نخستین پرواز فضایی خارج از بندر فضایی خود در نیومکزیک را آغاز کرد. در آن زمان این شرکت فقط از تصمیم خود برای پرواز مذکور در 22 اکتبر خبر داد.

هواپیمای فضایی ویرجین گالاکتیک پرواز می کند

اما اکنون ویرجین گالاکتیک تصمیم خود برای انجام پرواز آزمایشی هواپیمای فضایی اسپیس شیپ 2 در بازه ای از 19 تا 23 نوامبر (29 آبان تا 3 آذر) اعلام کرده است.

این شرکت همراه اعلام خبر مذکور گزارش مالی خود در سه ماهه سوم 2020 را نیز منتشر کرد. به نظر می رسد اسپیس شیء پ2 با دریافت هزینه محموله هایی را حمل می کند که به پروژه فرصت های پرواز ناسا تعلق دارد. همچنین ویرجین گالاکتیک روی توافقی با دکتر آلن استرن تاکید کرد. طبق این توافقنامه شرکت مذکور استرن در پرواز آزمایشی اسپیس شیء پ2 حضور خواهد داشت تا بتواند آزمایش هایی را در مدار زمین انجام دهد.

به گفته این شرکت فروش بلیت برای سفر به مدار زمین از 2021 میلادی و پس از پرواز ریچارد برانسون (مدیر ارشد اجرایی شرکت) آغاز می شود. برانسون امیدوار است تا این پرواز را در سه ماهه نخست 2021 میلادی انجام شود.

البته اسپیس شیپ 2 تا به امروز 2 بار در گذشته به فضا پرتاب شده است.ویرجین گالاکتیک در بخش مقدمات انجام پرواز با استفاده از شبیه سازهایی روی زمین به خلبانان خود آموزش داده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1360

به "هواپیمای فضایی ویرجین گالاکتیک پرواز می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیمای فضایی ویرجین گالاکتیک پرواز می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید