هوشمند: از دست دادن بازی های تیم المپیک، بزرگترین مجازات برای من بود، آلومینیوم دنبال هدف های بزرگ است

به گزارش آخرین خبر، مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک تأکید کرد، شاگردان رسول خطیبی در فصل جاری هدف های بزرگی را دنبال می نمایند.

هوشمند: از دست دادن بازی های تیم المپیک، بزرگترین مجازات برای من بود، آلومینیوم دنبال هدف های بزرگ است

امیر هوشمند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره پیروزی تیمش برابر فجرسپاسی شیراز در جام حذفی گفت: بازی بسیار سختی بود، چرا که فجر جزو تیم های باکیفیت و خوب فوتبال ما محسوب می گردد. هدف ما در جام حذفی مثل همه تیم ها رسیدن به فینال و قهرمان شدن است و می دانیم که کوچکترین اشتباه در بازی های بعدی می تواند باعث حذف تیم مان گردد. خدا را شکر که فجر را در اولین گام شکست دادیم تا به طرفداران هدیه بدهیم.

هوشمند در خصوص گلی که در وقت های اضافه برای تیمش به ثمر رساند، یادآور شد: این اولین گلم در فصل جاری بود و از این بابت خرسندم. امیدوارم این فرایند را ادامه دهم.

مدافع میانی آلومینیوم با اشاره به محرومیتی که برای عدم حضور در تمرینات تیم المپیک با آن روبرو شد، توضیح داد: هر بازیکنی دوست دارد برای تیم ملی کشورش بازی کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. همین که نتوانستم برای تیم المپیک بازی کنم، برای من بزرگترین مجازات بود، ولی متأسفانه در سه بازی محروم شدم و روزهای سختی را پشت سر گذاشتم.

وی راجع به شانس تیمش برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در این فصل، خاطر نشان کرد: ما کار آسانی نداریم و سطح همه تیم ها به هم نزدیک است. با این حال تا سرانجام مسابقات می خواهیم این فرایند خوب را ادامه دهیم و آلومینیوم در این فصل دنبال هدف های بزرگ است تا بتواند طرفدارانش را خرسند کند. ما کوشش می کنیم و بقیه چیزها دست خداست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1400 بروزرسانی: 30 بهمن 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2018

به "هوشمند: از دست دادن بازی های تیم المپیک، بزرگترین مجازات برای من بود، آلومینیوم دنبال هدف های بزرگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوشمند: از دست دادن بازی های تیم المپیک، بزرگترین مجازات برای من بود، آلومینیوم دنبال هدف های بزرگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید