والیبال نوجوانان دنیا، روسیه حریف بلغارستان در نیمه نهایی شد

به گزارش آخرین خبر، تیم والیبال نوجوانان روسیه در یک جدال یک طرفه مقابل برزیل به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی دنیا شد.

والیبال نوجوانان دنیا، روسیه حریف بلغارستان در نیمه نهایی شد

با ما سفر کنید و با تور بلغارستان ارزان از معماری شگفت انگیز اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای صوفیه را ببینید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم نوجوانان روسیه با تحمیل شکستی سنگین بر برزیل مقتدرانه راهی مرحله نیمه نهایی شد. برزیل و روسیه پیش تر در مرحله حذفی پیروز به شکست هند و کوبا شدند تا ادامه رقابت های خود را در جمع هشت تیم برتر این مسابقات پیگیری نمایند.

تیم والیبال نوجوانان روسیه که مرحله مقدماتی را با 4 برد و صدرنشینی در گروه C پشت سرگذاشته بود در جدال برای راه یابی به جمع 4 تیم برتر فرصت کسب امتیاز به برزیل نداد و پیروز شد در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 19، 27 بر 25 و 25 بر 15 حریف خود را مغلوب نموده و راهی مرحله نیمه نهایی گردد.

روسیه با کسب این پیروزی، حریف تیم بلغارستان در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی نوجوانان دنیا شد.

والیبال برزیل در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان زیر 19 سال دنیا پرافتخارترین کشور است. نوجوانان این کشور با 6 مدال طلا و یک نایب قهرمانی در صدر افتخارآفرینان این مسابقات قرار دارند.

در سومین مسابقه امروز سالن 12 هزار نفری آزادی تیم های آلمان و لهستان از ساعت 16 به مصاف یکدیگر می فرایند. مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دنیا که از دوم شهریورماه با حضور 18 تیم شروع شده است، روز پنج شنبه هفته جاری به انتها می رسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1835

به "والیبال نوجوانان دنیا، روسیه حریف بلغارستان در نیمه نهایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال نوجوانان دنیا، روسیه حریف بلغارستان در نیمه نهایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید