وزنه برداران کردستانی در جایگاه سوم تیمی المپیاد ورزش

به گزارش آخرین خبر، تیم وزنه برداری کردستان در سومین دوره المپیاد استعداد های برتر ورزش وزنه برداری کشور جایگاه سوم تیمی را به خود اختصاص دادند.

وزنه برداران کردستانی در جایگاه سوم تیمی المپیاد ورزش

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: سومین دوره المپیاد استعداد های برتر ورزش وزنه برداری در بخش پسران وزنه برداری طی روز های 27 لغایت 30 مهرماه به میزبانی تهران برگزار گردید.

حامد جولایی افزود: 116 ورزشکار به نمایندگی از 23 استان از سراسر کشور به مدت 2 روز به میزبانی تهران و در تالار وزنه برداری با یکدیگر به رقابت پرداختند.

او گفت: در سرانجام مسابقات وزنه برداری سومین المپیاد استعداد های برتر کشور، تیم های مازندران، فارس و کردستان رتبه های اول تا سوم جدول رده بندی مدالی را از آن خود کردند.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان افزود: تیم مازندران با کسب دو مدال طلا، دو نقره و دو برنز در رده نخست ایستاد، تیم فارس با دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز دوم شد و کردستان با دو مدال طلا جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

تیم کردستان در اوزان 49 و 97 کیلوگرم این مسابقات صاحب 2 عنوان نخست و طلا شد.

در دسته 49 کیلوگرم این مسابقات بردیا کریمی نماینده شایسته کردستان توانست با مهار وزنه 65کیلوگرم یکضرب، 80 کیلوگرم دوضرب و در مجموع 145 کیلوگرم مقام نخست و نشان طلا را به خود اختصاص دهد.

بعلاوه متین مهران فرد دیگر نماینده کردستانی در دسته 61 کیلوگرم با مهار وزنه 97 کیلوگرمی در حرکت یکضرب، مهار وزنه 112 کیلوگرمی در حرکت دوضرب و در مجموع 209کیلوگرم مقام نخست و نشان زرین طلا را از آن خود کرد.

خبرنگاران کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آبان 1401 بروزرسانی: 2 آبان 1401 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2211

به "وزنه برداران کردستانی در جایگاه سوم تیمی المپیاد ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزنه برداران کردستانی در جایگاه سوم تیمی المپیاد ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید