پژمان جمشیدی: دلم برای خاطرات روزهایی که با علی و مهرداد بودم تنگ شده است، کارم برای علی انصاریان دلی بود

به گزارش آخرین خبر، پژمان جمشیدی می گوید: خیلی دوست داشتم علی انصاریان خودش زنده بود و می توانست فیلمش را در جشنواره ببیند

پژمان جمشیدی: دلم برای خاطرات روزهایی که با علی و مهرداد بودم تنگ شده است، کارم برای علی انصاریان دلی بود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اختتامیه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر تحت تاثیر زنده یاد علی انصاریان، بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال و بازیگر سینما و تلویزیون بود.

در این مراسم که جمعی از هنرمندان حاضر در این دوره از جشنواره مانند الناز حبیبی، بهرنگ علوی و پژمان جمشیدی، از علی انصاریان سخن گفتند.

در انتها این کلیپ ، از حاضران درخواست شد که بایستند و به افتخار علی انصاریان دست بزنند.

رفاقت علی انصاریان و پژمان جمشیدی مربوط به یک سال و ده سال نیست. آنها بیش از 20 سال با هم رفاقت کردند. آنها از تیم ملی جوانان با یکدیگر همبازی بودند و این با هم بودن در پرسپولیس و تیم ملی بزرگسالان ادامه پیدا کرد. این رفاقت پس از انتها فوتبال شان هم ادامه پیدا کرد.

پژمان جمشیدی با اشاره به اتفاقات اختتامیه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به گفت: اگر من حرفی زدم و یا کاری را انجام دادم دلی بود.

جمشید اضافه کرد: اولین حضور علی انصاریان در جشنواره فجر بود و همان طور گه گفتم خیلی دوست داشتم او خودش زنده بود و می توانست فیلمش را در جشنواره ببیند.

پیشکسوت فوتبال اضافه کرد: علی انصاریان و مهرداد میناوند دو تن از دوستان صمیمی و عزیز من بودند که دیگر در قید حیات نیستند اما یاد و خاطره این عزیزان همواره با من خواهد بود.

جمشیدی در انتها گفت: دلم برای خاطرات روزهایی که با انصاریان و میناوند بودم تنگ شده است و این روزها آن را در ذهنم مرور می کنم.

علی انصاریان بازیکن اسبق سرخآبی های پایتخت که از دوم بهمن ماه بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان بستری بود (چهارشنبه 15 بهمن ماه) در 43 سالگی درگذشت.

مهرداد میناوند بازیکن پیشین تیم ملی ایران و پرسپولیس نیز هشتم بهمن ماه به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت.

ایرنا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1549

به "پژمان جمشیدی: دلم برای خاطرات روزهایی که با علی و مهرداد بودم تنگ شده است، کارم برای علی انصاریان دلی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژمان جمشیدی: دلم برای خاطرات روزهایی که با علی و مهرداد بودم تنگ شده است، کارم برای علی انصاریان دلی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید