چرا به ماشین لباسشویی فلفل سیاه اضافه می نمایند؟ ، باورنکردنی

به گزارش آخرین خبر، خبرنگاران : اضافه کردن فلفل سیاه به ماشین لباسشویی موجب ثابت ماندن رنگ لباس می گردد.

چرا به ماشین لباسشویی فلفل سیاه اضافه می نمایند؟ ، باورنکردنی

فلفل سیاه از ادویه های پرکاربرد است. فلفل سیاه خواص زیادی دارد. ازجمله خواص مهم فلفل سیاه کاهش درد عضلات است. شاید جالب باشد که بدانید فلفل سیاه در وسایل مهم خانه هم کاربرد دارد. ازجمله ماشین لباسشویی که فلفل سیاه موجب ثابت ماندن رنگ لباس در آن می گردد.

کاربرد مهم فلفل سیاه در ماشین لباسشویی

متأسفانه، این اتفاق خیلی برای ما رخ می دهد که یک پیراهن یا شلوار زیبا می خریم و سپس یک ماه بعد، می بینیم که دیگر رنگ خود را از دست داده است! بسیار تأسف آور است که لباسی که برایش این همه هزینه نموده ایم و مورد علاقه ماست بعد از دو یا سه بار انداختن در لباسشویی زیبایی اولیه خود را از دست داده و کهنه به نظر برسد!

آیا درخواست برای زیبا ماندن لباس هایمان زیاد است؟ نه، اینطور نیست! مواد شوینده گران قیمت را که ظاهرا رنگ لباس شما را محافظت می نمایند فراموش کنید، فقط این ترفند مقرون به صرفه و ساده را امتحان کنید.

از دست رفتن رنگ لباس در ماشین لباسشویی

به جای اینکه ببینیم لباس مورد علاقه مان رنگ خود را به راحتی از دست می دهد و ما مجبور هستیم دوباره به خرید برویم و لباس دیگری بخریم (که پس از چند بار شستشو آن لباس هم رنگ خود را از دست می دهد!!) می توانیم از این چرخه معیوب عبور نموده و از یک ترفند مفید و مقرون به صرفه استفاده کنیم!

فلفل سیاه به ماشین لباسشویی اضافه کنید

اضافه کردن فلفل سیاه به ماشین لباسشویی موجب ثابت ماندن رنگ لباس می گردد؛ فلفل مانند یک کاغذ سنباده سبک عمل می نماید و هرگونه صابون به جامانده را از روی لباس های شما پاک می نماید که این معمولاً علت کم رنگ شدن رنگ ها در وهله اول است.

پس دفعه بعد که یک شستشوی رنگی انجام می دهید، یک قاشق چای خوری فلفل سیاه به ماشین لباسشویی خود (همراه با شوینده معمولی) اضافه کنید و سپس با بور شدن لباس های رنگی خود خداحافظی کنید! به همین سادگی...

منبع: رکنا
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1846

به "چرا به ماشین لباسشویی فلفل سیاه اضافه می نمایند؟ ، باورنکردنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا به ماشین لباسشویی فلفل سیاه اضافه می نمایند؟ ، باورنکردنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید