چند بلیت در جشنواره فیلم فجر به هر نفر فروخته می گردد؟

به گزارش آخرین خبر، مدیر فناوری اطلاعات چهل ویکمین جشنواره فیلم فجر اظهار داشت که برنامه نمایش جدول سینما های مردمی بدون مشکل اجرا خواهد شد و در بلیت فروشی سال جاری تعداد بلیت هایی که با هر شماره تلفن همراه میتوان خرید نیز افزایش یافته است.

چند بلیت در جشنواره فیلم فجر به هر نفر فروخته می گردد؟

میلاد شکرخواه در گفت وگویی با ایسنا درباره ظرفیت بلیت هایی که سال جاری عرضه خواهد شد گفت: ظرفیت کلی با سال قبل تفاوت چندانی ندارد که رقم جزئی تر آن را در روز های آینده می توان گفت، ولی تفاوت بلیت فروشی سال جاری نسبت به سال گذشته در این است که قبلاً از هر شماره موبایل امکان خرید دو بلیت از هر فیلم وجود داشت که با توجه به تقاضا های مطرح شده، سال جاری برای هر شماره تلفن همراه، امکان خرید چهار بلیت از هر فیلم در سامانه های اعلام شده، فراهم شده است.

او اضافه کرد: قیمت بلیت هم به تناسب (نوع و درجه کیفی) سینما با دو نرخ 35 و 45 هزار تومان عرضه خواهد شد.

شکرخواه در پاسخ به اینکه شنیده شده نسخه نهایی برخی از فیلم ها هنوز آماده نشده و این مسئله جدول سینما های مردمی را دچار مشکل نمی کند؟ گفت: تمام فیلم ها مطابق با جدول اعلام شده و بدون نمایش مشکل نمایش داده خواهند شد و روال همچون عملیات خرید فیلم است؛ یعنی اطلاعات فیلم ها با مشخصات سانس، روز و سالن سینما به طور کامل برای انتخاب در اختیار مخاطبان قرار خواهد داشت.

وی درباره نحوه تحویل بلیت هم شرح داد: مطابق با سال های گذشته عملیات خرید بلیت، آنلاین اتفاق می افتد و تماشاگران با مراجعه به سالن های سینما می توانند از کیوسک های تعبیه شده در سالن ها کد خرید را وارد نموده و بلیت چاپ شده را در اختیار بگیرند و به تماشای فیلم ها بروند.

شکرخواه درباره فروش حضوری بلیت در گیشه سینما ها هم گفت: با توجه به آن که نمی خواهیم سردرگمی و ازدحامی برای مردم ایجاد گردد و نیز برای برقراری یک وحدت رویه، بلیت ها فقط به صورت اینترنتی عرضه خواهند شد و اصلا مثل دوره های قدیمی جشنواره فروش بلیت به صورت حضوری و کاغذی در گیشه نداریم. البته برای زمان شروع و برگزاری جشنواره هم یک ظرفیت معینی را تحت عنوان فروش روزانه در نظر گرفته ایم که مردم می توانند از آن استفاده نمایند.

فروش بلیت فیلم های جشنواره برای مردم از ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 10 بهمن ماه 1401 شروع خواهد شد به صورت برخط و به وسیله سامانه های آی تیکت (iticket.ir)، ایران تیک (irantic.com) و گیشه هفت (gisheh 7.ir) خواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 13 بهمن 1401 بروزرسانی: 13 بهمن 1401 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2258

به "چند بلیت در جشنواره فیلم فجر به هر نفر فروخته می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند بلیت در جشنواره فیلم فجر به هر نفر فروخته می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید