چهار هتل تاریخی ونیز

به گزارش آخرین خبر، یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری در جهان ونیز است، شهری بر روی آب. طی کردن کوچه و پس کوچه های باریک و پر پیچ و خم، قایق سواری، بازدید از آثار تاریخی با شکوه و چشیدن طعم غذاهای محلی می توانند خاطرات بی نظیری از سفر به ونیز را در زندگیتان ثبت نمایند. اقامت در یک هتل مجلل نیز می تواند لذت و جذابیت این سفر رویایی را دو چندان کند. در این مقاله با 4 هتل زیبا در ونیز آشنا می شویم که اقامت در آنها می تواند تجربه لذت بخشی در سفرتان به ایتالیا باشد. با خبرنگارانهمراه باشید.

چهار هتل تاریخی ونیز

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

Aman Canal Grande Venice

این هتل در گرندکانال ونیز واقع شده و یک هتل مجلل تاریخی است که در گذشته با نام Palazzo Papadopoli نیز شناخته می شد، جایی است که جرج کلونی و أمل علم الدین مراسم ازدواج خود را برگزار کردند. این هتل که در قرن شانزدهم میلادی ساخته شده با باغ های زیبایی احاطه شده است و با فراهم کردن محیطی دنج و آرام برای گردشگران، اقامت گاه فوق العاده ای برای فرار از شلوغی و هیاهوی خیابان های پر از گردشگر است. نقاشی های زیبای روی دیوارها اثر جامباتیستا تیه پولو (Giovanni Battista Tiepolo) نقاش مشهور ایتالیایی قرن هجدهم است. سقف های طلاکاری شده و اتاق هایی به سبک روکوکو (Rococo) این هتل را به اقامت گاهی بی نظیر و فراموش نشدنی تبدیل می نماید.

هتل Excelsior

این هتل که در سال 1908 ساخته شده، اقامت گاه تاریخی و مجللی است که امکانات منحصر به فردی مانند سواحل خصوصی و زمین تنیس را در اختیارتان می گذارد. در رستوران های این هتل باشکوه می توانید بهترین غذاهای ایتالیایی را صرف کنید و از اقامت چند روزه خود در ونیز نهایت لذت را ببرید.

هتل Splendid Venice

این هتل چهار ستاره با طراحی داخلی کلاسیک و پر زرق و برقش در چند قدمی میدان San Marco واقع شده است و هنر معاصر و قدیمی ایتالیا را به هم پیوند داده است. اتاق های مجللی که با ظرافت و زیبایی تمام طراحی شده اند، راحتی و آرامش را برایتان به ارمغان می آورند.

هتل Gritti Palace

این هتل که در سال 1475 ساخته شده، تاریخچه مفصلی دارد. در ابتدا محل اقامت رسمی خاندان Gritti و بعدها خانه سفیران واتیکان در ونیز بوده است. در شروع قرن نوزدهم به هتل تبدیل شده و چند سال پیش نیز برای جلوگیری از غرق شدن و فرو رفتن در کانال های معروف ونیز، به دقت هر چه تمام تر بازسازی شده است. ویژگی های منحصر به فرد این هتل نظیر سقف های چوبی، چراغ های دیواری متعلق به قرن هجدهم، شیشه های دست ساز مورانو و نقاشی های دیواری پیچیده، جلوه ای تاریخی به امکانات لوکس و امروزی این هتل مانند وان حمام مرمر و آینه کاری ها بخشیده است. منبع: My Domaineمنبع: کجارو
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 439

به "چهار هتل تاریخی ونیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار هتل تاریخی ونیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید