کارگاه های دانشگاه فنی وحرفه ای به مراکز فراوریی صنایع تبدیل می شوند ، استمرار فراوری ماسک تا برطرف احتیاج جامعه

به گزارش آخرین خبر، رئیس دانشگاه فنی حرفه ای درباره طرح برند ملی گفت: در این طرح کلیه آزمایشگاه ها و کارگاه های خود را در اختیار صنایع می گذاریم تا به مراکز تولیدی موثر تبدیل شوند.

کارگاه های دانشگاه فنی وحرفه ای به مراکز فراوریی صنایع تبدیل می شوند ، استمرار فراوری ماسک تا برطرف احتیاج جامعه

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

ابراهیم صالحی عمران، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران با اشاره به فعالیت 2200 کارگاه و آزمایشگاه در این دانشگاه اعلام کرد: برای تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه طرحی با نام برند ملی را راه اندازی و توسعه دادیم و مطابق آن به تمام دانشکده های خود در سراسر کشور اعلام کردیم که کارگاه ها و آزمایشگاه های خود را در اختیار بخش خصوصی، کارفرمایان بخش های کوچک و صاحبان صنایع گذارند.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای درباره اهداف این کار شرح داد: از آنجایی که تجهیز تمامی کارگاه ها و آزمایشگاه های دانشکده ها کاری سخت و هزینه بر است، با در اختیار گذاشتن آن ها می توانیم به مراکز فراوریی تبدلی شان کنیم، بدین صورت که از طرفی صنایع نسبت به تجهیز کارگاه های اقدام می نمایند تا احتیاجهایشان در آنجا از سوی دانشجویان مرتفع گردد و از طرف دیگر دانشجویان ضمن آموزش و انجام کار برای صنایع می توانند از درآمد های اختصاصی آنجا نیز بهره مند شوند.

صالحی عمران با اشاره به احتیاج فعلی کشور به فراوری ماسک و اقلام بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ادامه داد: به عنوان مثال در حال حاضر بعضی از مراکز فنی و حرفه ای دخترانه در سراسر کشور کارگاه های خود را به فراوری ماسک اختصاص دادند تا مقداری احتیاج جامعه را کاهش دهند. از این رو فراوری ماسک در این کارگاه ها تا زمانی که احتیاج باشد و بتوانیم کمکی به حل مسئله جامعه انجام دهیم، ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 957

به "کارگاه های دانشگاه فنی وحرفه ای به مراکز فراوریی صنایع تبدیل می شوند ، استمرار فراوری ماسک تا برطرف احتیاج جامعه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه های دانشگاه فنی وحرفه ای به مراکز فراوریی صنایع تبدیل می شوند ، استمرار فراوری ماسک تا برطرف احتیاج جامعه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید