تور دبی ارزان: کشتی تایتانیک تازه، سفر خود را در سال 2022 از دبی آغاز می نماید

به گزارش آخرین خبر، کشتی تایتانیک نو که با مبلغ 500 میلیون دلار به وسیله شرکت بلو استار لاین ساخته شده است، در سال 2022 اولین سفر خود را از شهر دبی شروع خواهد نمود.

تور دبی ارزان: کشتی تایتانیک تازه، سفر خود را در سال 2022 از دبی آغاز می نماید

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

هواداران کشتی های تاریخی و لوکس شاید علاقه مند باشند که بدانند نسخه کپی شده تایتانیک RMS، سفر دو هفته ای خود را در سال 2022 از شهر دبی شروع خواهد نمود.

این سفر بزرگ از دبی به سمت ساوتمهتون خواهد بود و در ادامه، سفرهای منظمی بین انگلیس و آمریکا در طول تابستان و بعد در سایر ایام سال انجام می گردد. در واقع به گفته مالک آن، بلو استار لاین، این کشتی سفرهای جهانی را در دستور کار خود دارد. این کشتی به همان میزان نام کشتی، لوکس و شیک است و هر نوع امکانات مدرن و تکنولوژی قرن 21 در آن به چشم می خورد. کسانی که از سرنوشت کشتی اصلی تایتانیک باخبر هستند، مطمئن باشند که این کشتی مجهز به آخرین و تازهترین سیستم راه یابی و امنیتی است.

باوجودی که نام این کشتی برای اولین بار در سال 2012 مطرح شده بود، اما پروژه آن به خاطر مسائل اقتصادی متوقف شد. به هر حال با رفع شدن مسائل، کار ساخت این کشتی با رقم 500 میلیون دلار به سرانجام رسید و می تواند 2400 مسافر و 900 خدمه را جابه جا کند.

کشتی تازه تایتانیک همان فضای داخلی و طراحی کابین های کشتی اصلی را دارد و در عین حال رویه های مدرن امنیتی و روش های جهتیابی و ناوبری و تکنولوژی قرن 21 را درهم آمیخته است.

کلایو پالمر، رئیس بلو استار لاین می گوید:

این کشتی همان جهت اصلی تایتانیک را طی خواهد نمود و مسافران را از ساوتمهتون به نیویورک جابه جا می نماید؛ اما فقط در این جهت حرکت نمی نماید و با حرکت در دور جهان، مردم را تحت تاثیر قرار می دهد و به هر بندری که می رود باعث جلب توجه و کنجکاوی مردم خواهد شد.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2037

به "تور دبی ارزان: کشتی تایتانیک تازه، سفر خود را در سال 2022 از دبی آغاز می نماید" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور دبی ارزان: کشتی تایتانیک تازه، سفر خود را در سال 2022 از دبی آغاز می نماید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: کشتی تایتانیک تازه، سفر خود را در سال 2022 از دبی آغاز می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید