کشف تک&zwnjسنگ ناپدید شده یوتا در رومانی

به گزارش آخرین خبر، سازه فلزی کشف شده در رومانی 4 متر ارتفاع دارد و سطح آن پوشیده از نقش و نگار های دایره وار است. این سازه را نزدیک یکی از آثار باستانی این ناحیه، قلعه پتروداوا داسیان پیدا نموده اند.

کشف تک&zwnjسنگ ناپدید شده یوتا در رومانی

فردای روزی که مجسمه عظیم فلزی در صحرایی در یوتا ناپدید شد، مجسمه ای مشابه آن در دامنه تپه هایی در رومانی پدیدار شد و بدین ترتیب تازه ترین رویداد یک ماجرای اسرارآمیز به وقوع پیوست. این تک سنگ نقره روز 18 نوامبر در یوتا کشف شد و 27 نوامبر ناپدید شد.

حالا شئ مشابهی در تپه های باتکا دوآمنی در شمال رومانی پیدا شده است و شهرداری ناحیه پیاترا نئم در این خصوص بیانیه ای صادر کرد. آندریا کارابلیا در صفحه فیس بوک خود نوشت: کسانی که گمان دارند هنوز موجودات زنده ای در کائنات وجود دارند، وحشت ننمایند.

حدس می زنم عده ای نوجوان فضایی شیطان و بازیگوش بشقاب پرنده پدر و مادرشان را برداشته اند و آمده اند یک مشت تک سنگ فلزی در جا های مختلف زمین گذاشته اند. اول در یوتا و بعد در پیاترا نئم. مفتخرم که شهر ما را انتخاب نموده اند.

اما جدا از نظریه های توهم توطئه که آدم وسوسه می گردد به آن ها فکر کند مایلم این تصادف ها را نشانه ای از این بگیرم که شهر ما خاص است، (شاید) نه فقط برای زمینی ها.

خانم شهردار گفت خوب بود قبل از برپایی این سازه درخواست مجوز ساخت می دادند، اما گفت امیدوار است وجود این تک سنگ گردشگران بیشتری را به شهرشان بکشاند.

سازه فلزی کشف شده در رومانی 4 متر ارتفاع دارد و سطح آن پوشیده از نقش و نگار های دایره وار است. این سازه را نزدیک یکی از آثار باستانی این ناحیه، قلعه پتروداوا داسیان پیدا نموده اند. تک سنگ یوتا را اوایل ماه جاری مقامات ایالتی در حالی پیدا کردند که داشتند سوار بر بالگرد، گوسفند می شمردند.

بعضی مردم در خصوص ارتباط این دو تک سنگ حدس هایی می زنند و می گویند ممکن است کار نیرو های فرازمینی و یا اشخاصی باشد که خواسته اند شوخی نمایند.

خلبان بالگرد مذکور برت هاچینگز در مصاحبه با شبکه تلویزیونی محلی کاس ال تی وی گفت: شاید کار این هنرمند های موج نو باشد شاید هم یکی از طرفداران فیلم 2001: ادیسه فضایی باشد. او گفت سازه را در حالی دیده اند که محکم در زمین فرو رفته بود.

این مجسمه یادآور صحنه ای معروف از این فیلم ساخته 1968 استنلی کوبریک است که در آن دسته ای میمون با تک سنگ غول پیکری روبه رو می شوند.

منبع: ایندیپندنت

منبع: فرادید
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1429

به "کشف تک&zwnjسنگ ناپدید شده یوتا در رومانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف تک&zwnjسنگ ناپدید شده یوتا در رومانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید