یاری دانشجویان برای در امان ماندن از ویروس کرونا

به گزارش آخرین خبر، دانشگاه میشیگان اعلام نمود که در سال تحصیلی آینده بازگشایی می گردد و درهمین راستا این دانشگاه به همراه دانشجویان خود در کوشش است تا سلامت دانشجویان در بحبوحه ویروس کرونا را تأمین کند.

یاری دانشجویان برای در امان ماندن از ویروس کرونا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از ام لایو، دانشگاه میشیگان گفت که در سال تحصیلی آینده بازگشایی می گردد و درهمین راستا این دانشگاه در حال آماده سازی است تا سلامت دانشجویان در برابر کروناویروس، حفظ گردد.

دانشجویان این دانشگاه نیز در کوشش هستند تا با یاری به دانشگاه سلامتی خود در برابر ویروس کرونا را حفظ نمایند؛ آنها 89 پیشنهاد را در شش گروه به دانشگاه ارائه دادند.

دانشگاه میشیگان که در طول شیوع ویروس کرونا کلاس های مجازی خود را به طور مجازی برگزار کرد چندی پیش گفت، ترم پاییز این دانشگاه به صورت حضوری برگزار خواهد شد. اما این فقط مدیران نیستند که در کوشش برای حفظ سلامت دانشجویان هستند.

تیم های دانشجویی از سراسر دانشگاه، 89 پیشنهاد در شش گروه را به عنوان بخشی از چالش کووید 19 که هدف آن یاری به دانشگاه برای حفظ امنیت دانشجویان برای ترم پاییز است، ایجاد نموده اند.

این تیم ها پیشنهادات خو را تحت عنوان : 1- مسکن 2- حمل ونقل 3- ناامنی غذاها 4- فعالیت های مشترک درسی 5- تنوع، تساوی و دربرگیری 6- سلامت ذهن به مسئولان عالی رتبه دانشگاه ارسال نموده اند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1181

به "یاری دانشجویان برای در امان ماندن از ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری دانشجویان برای در امان ماندن از ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید