کنترل کلیه گردشگران چینی در کرمانشاه از نظر ابتلا به ویروس کرونا

به گزارش آخرین خبر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت: شرایط بهداشتی گردشگران چینی از نظر ابتلا به ویروس کرونا در این استان کاملا کنترل شده است.

کنترل کلیه گردشگران چینی در کرمانشاه از نظر ابتلا به ویروس کرونا

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه، امید قادری امروز پنجشنبه 10 بهمن 98 در گفت وگو با خبرنگاران گفت: بر روی تمام گردشگران چینی که طی چند روز اخیر وارد استان کرمانشاه شدند، کار دیده وری و غربالگری صورت گرفته است.

او با بیان اینکه با ورود گردشگر چینی به استان جای نگرانی وجود ندارد، اضافه کرد: وزارت بهداشت و دستگاه ها تمهیدات لازم را در مرزها اعمال می نمایند.

قادری شرایط سلامت و بهداشتی گردشگران خارجی به ویژه چینی در فرودگاه محل ورود که اکثراً امام خمینی(ره) است، مورد آنالیز قرار می گیرد و پس از ورود به کشور، محل حرکت و همچنین سیر حرکت آنها توسط مراکز بهداشت رصد و پیگیری می گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه در پایان با اشاره به اینکه تمهیدات لازم جهت کنترل کامل گردشگران خارجی به ویژه چینی ها در استان اتخاذ شده، اضافه کرد: به تمام هتل داران، مراکز اقامتی، دفاتر مسافرتی و آژانس های هواپیمایی توصیه های لازم جهت غربالگری گردشگران صورت گرفته و بر همکاری با دانشگاه علوم پزشکی استان تاکید شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 674

به "کنترل کلیه گردشگران چینی در کرمانشاه از نظر ابتلا به ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنترل کلیه گردشگران چینی در کرمانشاه از نظر ابتلا به ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید