گوگل اسیستنت به یاری رانندگی می آید

به گزارش آخرین خبر، طبق اعلام گوگل، نسخه جدید گوگل اسیستنت در گوشی های اندرویدی به قابلیت جدید حالت رانندگی تجهیز خواهد شد.

گوگل اسیستنت به یاری رانندگی می آید

گوگل در جریان کنفرانس توسعه دهندگان گوگل I،O بیان کرد که دستیار صوتی اختصاصی گوگل یعنی گوگل اسیستنت در گوشی های اندرویدی در آینده نزدیک به قابلیت جدیدی مجهز خواهد شد که امکان بکارگیری در خودروهای هوشمند و خودران را دارد.

این قابلیت در گوگل اسیستنت به کاربران این امکان را می دهد تا دستورات صوتی موردنظر خود را به خودرو داده تا حواس آنها حین رانندگی پرت نگردد و آنها بتوانند به راحتی با دستیار صوتی هوشمند تعامل برقرار نمایند.

انتظار می رود کاربران گوشی های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید از تابستان امسال به قابلیت رانندگی این دستیار صوتی دسترسی پیدا نمایند که در این موقعیت، با گفتن Hey Google, lets drive فعال سازی می گردد. بعنوان مثال، در صورتی که کاربر رستورانی را در گوگل اسیستنت جست جو نموده باشد، این دستیار صوتی میان بری را به برنامه ناوبری برای حرکت به سمت آن رستوران در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین گوگل اسیستنت فهرست مخاطبینی را که کاربر در گوشی خود ذخیره نموده است، در دسترس وی قرار می دهد تا نیازی به تماس دریافت حین رانندگی با آنها نداشته باشد.

،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 28 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 158

به "گوگل اسیستنت به یاری رانندگی می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل اسیستنت به یاری رانندگی می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید