آخرین شرایط جسمانی محسن قاضی مرادی از زبان همسرش

به گزارش آخرین خبر، صبا/ مهوش وقاری به تشریح آخرین شرایط همسر خود محسن قاضی مرادی بازیگر پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون پرداخت.

آخرین شرایط جسمانی محسن قاضی مرادی از زبان همسرش

مهوش وقاری بازیگر سینما و تلویزیون درباره آخرین شرایط همسر خود محسن قاضی مرادی بازیگر پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون که چند سالی است به بیماری پارکینسون مبتلا شده است، توضیح داد:

متاسفم که دائما باید این موضوع را تکرار کنم اما بیماری ایشان پیشرفت کرده است و من با تمام توان از همسرم مراقبت می کنم چراکه دیگر از پس هیچ کاری برنمی آید و ماهیچه هایش تحلیل رفته است.

وقاری با اشاره به اینکه پارکینسون در ابتدا با لرزش شروع می شود، گفت: این بیماری توانایی ها و مهارت ها را می گیرد.

وی درباره هزینه درمان گفت:

من برای پیدا کردن برخی از داروهای ایشان تمام داروخانه ها در تمام شهرها را زیرپا گذاشته ام. بیماری ایشان واقعا هزینه بر است و این هزینه ها برای هر کسی کمرشکن است.

این بازیگر که به دلیل شرایط زندگی امکان بازی در پروژه ها را ندارد، تاکید کرد: ما بیمه خدمات درمانی آموزش و پرورش هستیم و بیمه تکمیلی داریم اما بسیاری از داروها شامل بیمه نمی شود و اتفاق ناگوارتر اینکه برخی داروها اصلا پیدا نمی شود. کوچکترین کاری که نهادهای مسئول می توانند برای من انجام بدهند این است که من را با جایی داروها و وسایل بهداشتی کمیاب ایشان را دارند، ارتباط دهند تا من بتوانیم آن ها را تهیه کنم.

وقاری افزود:

نگرانی دیگرم این است که همسرم را اصلا نمی توانم بیرون از خانه ببرم و امیدوارم بتواند روحیه اش را حفظ کند.

وی در انتها اظهار کرد: من به دلیل مراقبت از همسرم و شیوع ویروس کرونا باوجود آنکه در این مدت اخیر پیشنهاد بازی در سریال های تلویزیونی را داشتم، مجبور شدم رد کنم و تنها در خانه از همسرم مراقبت کنم.

منبع: همگردی
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1566

به "آخرین شرایط جسمانی محسن قاضی مرادی از زبان همسرش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط جسمانی محسن قاضی مرادی از زبان همسرش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید