آماده باش 40 تیم جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی

به گزارش آخرین خبر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: 40 تیم از جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تا روز دوشنبه 16دی آماده باش هستند.

آماده باش 40 تیم جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، رحیم شهریاری اضافه کرد: با توجه به اخطارهای هواشناسی خراسان جنوبی تا روز دوشنبه 40 تیم به تعداد 160 نفر از مجموعه جمعیت هلال احمر استان آماده باش هستند. همچنین از شب گذشته در خراسان جنوبی 6 مورد حادثه داشتیم که از این تعداد چهار مورد حادثه جاده ای، یک مورد خدمات حضوری و یک مورد نیز گرفتار شدن در برف و کولاک بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: 9 تیم به تعداد 19 نفر برای رسیدگی به حوادث اعزام شدند که در مجموع در این حوادث 26 نفر آسیب دیدند که نیروهای هلال احمر برای یاری به آنان اقدام کردند.

وی توضیح داد: برخورد یک دستگاه پراید با یک تریلی در سمت شوسف، واژگونی یک خودرو در محور نهبندان در نزدیکی مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، واژگونی یک خودروی پراید در مهیاباد و گرفتار شدن دو دستگاه خودرو در برف و کولاک از جمله حوادث از شب گذشته بوده است.

شهریاری گفت: بیشتر حوادث استان در شب گذشته در نتیجه شرایط خاص جوی اتفاق افتاده است. همچنین در شب گذشته زلزله ای در سمت شهرستان درمیان داشتیم که در این راستا سه تیم ارزیاب برای آنالیز و ارزیابی خسارت ها اعزام شدند که خوشبختانه اتفاق خاصی در آن شهرستان رخ نداده بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 727

به "آماده باش 40 تیم جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش 40 تیم جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید