تور ارزان فرانسه: اخبار تازه از سویه تازه ویروس کرونا در فرانسه

به گزارش آخرین خبر، به گزارش خبرنگاران، مدت زیادی از شناسایی اومیکرون، سویه نو کرونا نگذشته که حالا دانشمندان از سویه نوتر کرونا در فرانسه خبر داده اند.

تور ارزان فرانسه: اخبار تازه از سویه تازه ویروس کرونا در فرانسه

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

کارشناسان انستیتو IHU) Méditerranée Infection) در مارسی این سویه را B.1.640.2. یا IHU نام گذاری نموده اند.

کرونای فرانسوی حاصل 46 جهش ویروس کرونا

آنطور که در خبرها آمده تا به امروز در فرانسه 12 نفر مبتلا به کرونای IHU شناسایی شده اند. مطالعه اجرا شده به دست پژوهشگران پژوهشکده بیماری های عفونی مارسی نشان می دهد که سویه نو حاصل 46 جهش ویروس کروناست. (یورونیوز)

محققانی که روی کرونای فرانسوی مطالعه می نمایند، اعلام نموده اند چنین موردی تا به امروز در کشورهای دیگر مشاهده نشده و سازمان بهداشت جهانی نیز آن را نام گذاری ننموده است.

اولین مورد ابتلا به کرونای فرانسوی یا سویه IHU در مردی در جنوب فرانسه شناسایی شد که از کامرون بازگشته بود. شناسایی سویه نو کرونا در فرانسه در حالی است که این کشور با شمار بالای ابتلا با کرونا روبرو است.

به گزارش یورونیوز، شمار ابتلای روزانه به ویروس کرونا در حالی روز سه شنبه در فرانسه و بریتانیا رکورد تازه ای از خود برجای گذاشت که دولت های این دو کشور همچنان امیدوارند که با نرخ بالای واکسیناسیون عمومی بتوانند موج شیوع سویه کم خطرتر اومیکرون را بدون اعمال سیاست قرنطینه عمومی پشت سربگذارند.

البته باشگاه خبرنگاران نوشته قدمت سویه IHU یا همان کرونای فرانسوی تقریبا به اومیکرون نزدیک است و به 10 دسامبر (19 آذر) 2021 برمی گردد. اما به علت ترس عمومی مردم از بیماری کووید19 و آمادگی ذهنی برای خبرسازی ها، اکنون نقل محافل شده است.

شناسایی 244 مبتلا به اومیکرون در کشور

آنطور که متخصصان گفته اند کرونای اومیکرون از کرونای دلتا خفیف تر است، اما به علت سرعت بالای ابتلا امکان افزایش بیماران بد حال و تعداد بستری ها در مدت کوتاهی وجود دارد.

گونه امیکرون ویروس کرونا با سرعت زیادی در سراسر جهان در حال توسعه است. از علائم آن نیز می توان به بروز خستگی و کاهش انرژی بدن، خارش گلو، تب، بدن درد و تعریق شبانه اشاره نمود.

تا به امروز و بنابر اخبار رسمی موارد قطعی ابتلا به امیکرون در کشور به 244 مورد رسیده است. البته بیگلری، عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا در پاسخ به سوال پیرامون آمارهای اعلام شده درخصوص امیکرون گفته بود: آمارهای اعلام شده امیکرون بالاتر از ارقام موجود است.

او گفته بود: هرچند گفته می گردد در خیلی از کشورهایی که با اومیکرون روبرو شدند تعداد موارد بستری نسبت به واریانت های گذشته کمتر بوده است ولی وقتی تعداد موارد ابتلا بالا می رود اوضاع تغییر پیدا می نماید، در خصوص امیکرون روزی به70 ، 80 هزار یا 100 هزار ابتلا خواهیم رسید. (شبکه خبر)

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2088

به "تور ارزان فرانسه: اخبار تازه از سویه تازه ویروس کرونا در فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: اخبار تازه از سویه تازه ویروس کرونا در فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید