استودیوی سازنده Saints Row در پی شکست بازی زیرمجموعه گیرباکس می گردد

به گزارش آخرین خبر، بدون شک ریبوت Saints Row نه تنها برای هواداران این مجموعه اکشن و ماجراجویی، بلکه برای توسعه دهنده و ناشر آن یعنی استودیوی Volition و کمپانی دیپ سیلور (Deep Silver) بسیار کمتر از انتظارات عمل کرد. از طرفی حتی با وجود اینکه بازی کمی بیش از یک ماه پیش از یک میلیون بازیکن عبور نموده بود، شرکت مادر دیپ سیلور، Embracer Group، به وضوح اعلام نمود این بازی دنیا باز به هیچ وجه نتوانسته انتظارات آن ها را حداقل از حیث هنری برآورده کند.

استودیوی سازنده Saints Row در پی شکست بازی زیرمجموعه گیرباکس می گردد

حال به نظر می رسد که در پشت صحنه تحولات جالبی اتفاق افتاده است. کمپانی Embracer Group به تازگی اعلام نموده است که Volition که در حال حاضر زیر نظر دیپ سیلور فعالیت می نماید، در آینده تحت نظر کمپانی گیرباکس سافتور (Gearbox Software) فعالیت خواهد نمود. در واقع این کار کار برای اطمینان از موفقیت آینده استودیوی ذکر شده انجام می گردد. جالب اینجاست که Embracer Group بیان نموده که انتقال های مشابهی ممکن است در آینده اتفاق بیفتد.

کمپانی Embracer Group در خصوص این انتقال بیان نموده است:

توجه داشته باشید که این بدان معنا نیست که Volition در حال تعطیل شدن است یا کارکنان آن به وسیله گیرباکس جذب می شوند. گیرباکس صرفا یکی از چندین ناشر بازی است که متعلق به کمپانی Embracer Group محسوب می گردد. این کمپانی در چند سال گذشته درگیر خریدهای مختلفی بوده است و اخیرا تمام استودیوهای غربی اسکوئر انیکس از جمله کریستال داینامیکس، ایدوس مونترال و غیره را از آن خود نموده است.

بازی Saints Row روی کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که تیم سازنده به تازگی یک به روزرسانی برای بازی منتشر نموده که بیش از 200 مشکل بازی را رفع نموده است.

منبع: Rock Paper Shotgun

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 آذر 1401 بروزرسانی: 2 آذر 1401 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2222

به "استودیوی سازنده Saints Row در پی شکست بازی زیرمجموعه گیرباکس می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استودیوی سازنده Saints Row در پی شکست بازی زیرمجموعه گیرباکس می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید