اعمال تغییر ساعات اجرای طرح ترافیک تهران از دوشنبه

به گزارش آخرین خبر، تهران (پانا) - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تغییر ساعات اجرای طرح ترافیک از روز دوشنبه 10 آبان اطلاع داد.

اعمال تغییر ساعات اجرای طرح ترافیک تهران از دوشنبه

مجتبی شفیعی در این باره اظهار کرد: با توجه به افزایش حجم ترافیک معابر در یک ماه و نیم گذشته، آنالیز هایی که در معاونت حمل و نقل ترافیک اجرا شده بود، نشان داد که یکی از عواملی که باعث ازدحام ترافیک در معابر و نارضایتی مردم شده است، بی اثر شدن محدودیت های طرح ترافیک است.

وی ادامه داد: بر همین اساس تصمیم شورای ترافیک شهر تهران بر این شد که در دو گام ساعات محدودیت طرح ترافیک اصلاح گردد. بر اساس این مصوبه، قرار شد در گام اول از 10 آبان ماه، ساعت آغاز طرح ترافیک که از 8:30 به ساعت 7:30 صبح اصلاح گردد و ساعت انتها طرح ترافیک که حالا 16:30 است به ساعت 17:30 منتقل گردد. این شرایط تا روز اعلام بازگشایی مراکز آموزشی برقرار می ماند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، گام دوم تغییر ساعات طرح ترافیک را زمان بازگشایی مراکز آموزشی بیان و اظهار کرد که هر روزی که تصمیم دوستان بر بازگشایی مراکز آموزشی باشد ، در همان روز شرایط ترافیکی مجدد اصلاح می گردد به این صورت که آغاز طرح ترافیک به ساعت 6:30 و انتها آن به ساعت 18 در نیمه دوم سال و به ساعت 19 در نیمه اول سال جا به جا می گردد.

وی این را هم گفت که سایر شرایط و مصوبات اعلامی مربوط به طرح ترافیک تهران، همچنان به قوت خود باقی است.

شفیعی در سرانجام به محدودیت تردد شبانه اشاره نمود و گفت: پیشنهاد شورای ترافیک شهر تهران بر لغو این طرح است چرا که باعث شده بخشی از سفرهایی که شب ها انجام می شد، به صبح منتقل گردد و این نیز به ازدحام ترافیکی دامن می زند. این پیشنهاد کتبا به دبیرخانه ستاد ملی مبارزه با کرونا ارسال می گردد. به نظر می رسد با توجه به مذاکراتی که اجرا شده و حساسیت آن موقع، لغو آن طولانی نگردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1928

به "اعمال تغییر ساعات اجرای طرح ترافیک تهران از دوشنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال تغییر ساعات اجرای طرح ترافیک تهران از دوشنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید