قیمت طراحی ویلا: افتتاح باغ مجسمه موزه هنرهای معاصر تهران تا یک ماه آینده

به گزارش آخرین خبر، با اتمام عملیات نورپردازی، باغ مجسمه موزه هنرهای معاصر تهران ظرف یک ماه آینده به روی علاقه مندان افتتاح خواهد شد.

قیمت طراحی ویلا: افتتاح باغ مجسمه موزه هنرهای معاصر تهران تا یک ماه آینده

جهت دریافت خدمات قیمت طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

نشست خبری موزه ه هنرهای معاصر در مورد بازگشایی با برپایی دو نمایشگاه هنری برگزار گردید و در این نشست، هادی مظفری، مدیرکل هنرهای تجسمی با اشاره به اقدامات در حال اجرا در موزه هنرهای معاصر، از بازگشایی باغ مجسمه به روی عموم مردم ظرف یک ماه آینده اطلاع داد. وی در این رابطه اذعان داشت:

نورپردازی مجسمه های موزه شروع شده است و ظرف یک ماه آینده با اتمام نورپردازی، درهای باغ مجسمه به روی عموم مردم باز خواهد شد و بخش دیگری از آثار موزه در معرض دید علاقه مندان هنر که همواره مشتاق تماشا آن ها بودند قرار می گیرد. این کار با حمایت سازمان زیباسازی شهر تهران انجام می گردد و بر اساس مصوبه هیئت مدیره سازمان زیباسازی، ساختمان موزه نیز در دستور کار نورپردازی قرار گرفته است و با این اتفاق موزه به صورت نگینی در شب های تهران می درخشد.

مظفری با بیان اینکه برنامه یک ساله موزه تنظیم شده است، از برگزاری هفت نمایشگاه در موزه هنرهای معاصر تا انتها سال 1400 اطلاع داد و توضیح داد:

پیش از این هر سه ماه یک نمایشگاه برگزار می شد و تعداد نمایشگاه ها در طول سال از چهار نمایشگاه تجاوز نمی کرد، اما با برنامه ریزی های اجرا شده سالانه بین هفت تا هشت نمایشگاه برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل هنرهای تجسمی با اشاره به شروع فعالیت کانون های موسیقی معاصر، نیومدیا، معماری و شهر، سینما و کانون دیزاین تا انتها تابستان سال جاری، گفت:

همان طور که وعده داده بودیم مراحل آماده سازی چاپ 6 جلد کتاب نفیس موزه در حال اجرا است و چاپ دو کتاب به اتمام رسیده و سایر کتاب ها زیر چاپ هستند. قصد داریم در مردادماه این کتاب ها را رونمایی کنیم.

احسان آقایی، مدیر موزه هنرهای معاصر تهران نیز با اشاره به اینکه زین پس این موزه میزبان دو نمایشگاه های هنری به صورت هم زمان خواهد بود، گفت:

یکی از این نمایشگاه ها به بخشی از گنجینه موزه اختصاص خواهد داشت و دیگری یک نمایشگاه پژوهشی است. دو نمایشگاهی که به زودی شروع به کار خواهند کرد زمان افتتاح متفاوتی خواهند داشت و به این ترتیب نمایشگاه نهان بر عیان روز 18 خرداد و نمایشگاه پرسونا روز 25 خرداد افتتاح می گردد.

در ادامه این نشست شهریار حاتمی، کیوریتور نمایشگاه نهان بر عیان و امیر راد، کیوریتور نمایشگاهپرسونا در مورد نمایشگاه های خود توضیحاتی ارائه کردند.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2016

به "قیمت طراحی ویلا: افتتاح باغ مجسمه موزه هنرهای معاصر تهران تا یک ماه آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت طراحی ویلا: افتتاح باغ مجسمه موزه هنرهای معاصر تهران تا یک ماه آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید