انتخاب ساعتی عجیب برای برگزاری دربی میلان

به گزارش آخرین خبر، سازمان لیگ فوتبال ایتالیا زمان برگزار دومین جدال همشهریان میلانی در فصل 17-2016 سری A را تعیین کرد که غیرمنتظره به نظر می رسد.

انتخاب ساعتی عجیب برای برگزاری دربی میلان

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، سازمان لیگ فوتبال ایتالیا اعلام نمود که دومین جدال تیم های همشهری میلان و اینتر موسوم به دربی دلامادونینا در فصل جاری، روز شنبه 15 آوریل (26 فروردین مصادف با عید پاک) از ساعت 12:30 به وقت محلی (ساعت 13 به وقت تهران) برگزار می گردد.

همان طور که انتظار می رفت مسئولان فوتبال ایتالیا برای جلوگیری از مسائل مربوط به پخش تلویزیونی و تداخل زمان مهمترین بازی هفته سی و دوم سری A با بازی های سایر لیگ های اروپایی و افزایش شمار بینندگان این ملاقات، ساعتی متفاوت را برای برگزاری این بازی انتخاب نموده اند که در سال های اخیر سابقه نداشته است. در این بازی اینتر میزبان است و میلان میهمان.

سازمان لیگ ایتالیا همچنین با اعلام برنامه بازی های هفته سی ام سری A، ضمن تغییر زمان برگزاری بازی حساس تیم های فوتبال یوونتوس و ناپولی در استادیوم سن پائولوی شهر ناپل، معین کرد که این ملاقات روز یکشنبه دوم آوریل (13 فروردین) برگزار خواهد شد.

تیم های اینتر و میلان همچنین در اردوی پیش فصل خود در تاریخ 24 جولای 2017 (2 مرداد 96) در ملاقاتی محبت آمیز در استادیوم المپیک شهر نانجینگ به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 695

به "انتخاب ساعتی عجیب برای برگزاری دربی میلان" امتیاز دهید

1 کاربر به "انتخاب ساعتی عجیب برای برگزاری دربی میلان" امتیاز داده است | 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب ساعتی عجیب برای برگزاری دربی میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید