انتقاد سرمربی شهرداری سیرجان از نحوه واکسیناسیون ملی پوشان، نجاتی: آن ها با تب و لرز بازی کردند

به گزارش آخرین خبر، سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان از تزریق دوز سوم واکسن بازیکنان ملی پوشش، 48 ساعت قبل از بازی لیگ گلایه کرد.

انتقاد سرمربی شهرداری سیرجان از نحوه واکسیناسیون ملی پوشان، نجاتی: آن ها با تب و لرز بازی کردند

به گزارش خبرنگاران، شهرداری سیرجان امروز(آدینه) در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان به مصاف نماینده البرز رفت که این ملاقات با تساوی بدون گل به انتها رسید.

مریم دنیا نجاتی، سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان پس از این تساوی به گلایه از اقدامات کادر پزشکی تیم ملی پرداخت و گفت: عارفه سیدکاظمی (دروازه بان)، ملیکا متولی، فاطمه برازجانی(مدافع)، رقیه جلال نسب(هافبک) شبنم بهشت و افسانه چترنور(مهاجم) از اواخر آذرماه به اردو تیم ملی دعوت شدند. این 6 بازیکن حدود 14 روز در اردوی تیم ملی حضور داشتند.

او اضافه کرد: روز سه شنبه(7 دی ماه) بازیکنان ملی پوش در اقدامی عجیب از سوی کادر پزشکی بدون هیچ هماهنگی با باشگاه، اقدام به تزریق دوز سوم واکسن آسترازنکا به بازیکنان کردند. این در صورتی بود که امروز مقابل نماینده البرز بازی سختی داشتیم و این شش بازیکن در تب بالا و بدن درد به میدان رفتند که همین سبب شد که بازیکنان ما کیفیت فنی لازم را نداشته باشد

سرمربی شهرداری سیرجان ادامه داد: بازیکنان باید 14 دی روز سه شنبه دوباره به اردو تیم ملی بروند و تا 17 بهمن در اختیار تیم ملی هستند آیا بهتر نبود در راستای همکاری باشگاه با تیم ملی آن ها هفته آینده به بازیکنان واکسن می زدند، نه 48 ساعت مانده به بازی لیگ؟ واقعا چه کسی جوابگوی این گونه تصمیماته است. باشگاه های خاتون بم و سپاهان به این مساله اعتراض کردند و ماهم معترض هستیم وفردا کتبا به سازمان لیگ نامه می زنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2085

به "انتقاد سرمربی شهرداری سیرجان از نحوه واکسیناسیون ملی پوشان، نجاتی: آن ها با تب و لرز بازی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد سرمربی شهرداری سیرجان از نحوه واکسیناسیون ملی پوشان، نجاتی: آن ها با تب و لرز بازی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید