انگلیس احتمال حمله هوایی به داعش در سوریه را رد نمی کند

به گزارش آخرین خبر، خبرنگاران: سخنگوی دیوید کامرون تاکید نمود که نخست وزیر انگلیس احتمال اقدام نظامی علیه داعش در خاک سوریه را رد نکرده است.

انگلیس احتمال حمله هوایی به داعش در سوریه را رد نمی کند

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، پس از آنکه فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس تاکید نمود که این کشور در هیچ گونه حمله هوایی علیه داعش در سوریه شرکت نخواهد کرد سخنگوی دیوید کامرون توضیح داد که نخست وزیر انگلیس احتمال اقدام نظامی علیه داعش در سوریه را رد ننموده است.

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه بیان کرد که دستور حمله هوایی به مواضع داعش در سوریه را برای نخستین بار صادر نموده است و آمریکا همچنین میخواهد حملات هوایی بیشتری را علیه داعش در عراق انجام دهد.

سخنگوی کامرون گفت: در مورد نیروی هوایی ، نخست وزیر انگلیس احتمال چیزی را رد ننموده و این موضع رسمی وی است.

این در شرایطی است که فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس روز گذشته پس از دیدار با فرانک والتر اشتاین مایر وزیر خارجه آلمان توضیح داد که انگلیس در هیچ حمله هوایی به داعش در سوریه مشارکت نخواهد کرد.

وی در عین حال از حمایت کامل انگلیس از رویکرد آمریکا برای ایجاد ائتلاف بین المللی برای مقابله با داعش خبر داده است. وی در پاسخ به سئوالی در مورد تصمیم اوباما برای حمله هوایی به داعش در خاک سوریه نیز گفت: اجازه بدهید شفاف بیان کنم. انگلیس در هیچ حمله هوایی به خاک سوریه مشارکت نخواهد کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 521

به "انگلیس احتمال حمله هوایی به داعش در سوریه را رد نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس احتمال حمله هوایی به داعش در سوریه را رد نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید