اهل شاخه: پیشرفتم را مدیون اسکوچیچ هستم، عملکردمان مقابل قشقایی راضی کننده نبود

به گزارش آخرین خبر، محمد اهل شاخه، مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: از انتخاب صنعت نفت راضی هستم و دراگان اسکوچیچ نقش مهمی در پیشرفت من داشته است.

اهل شاخه: پیشرفتم را مدیون اسکوچیچ هستم، عملکردمان مقابل قشقایی راضی کننده نبود

محمد اهل شاخه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به پیروزی تیمش برابر قشقایی در جام حذفی گفت: در جام حذفی فقط کسب برد مهم است که ما به این مهم دست پیدا کردیم، ولی از لحاظ کیفیت بازی عملکردمان راضی کننده نبود. ما در 12 روز چهار بازی انجام دادیم که سه بازی خارج از خانه بود و این موضوع به تیم فشار وارد کرد. با این حال خدا را شکر می کنیم که بازی را بردیم و به مرحله بعدی صعود کردیم.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص دو گلی که در این بازی به ثمر رساند، بیان کرد: خوشحالم که دو گل برای تیمم زدم، ولی واقعاً مهم نیست چه کسی گل بزند. هدف همه ما اول موفقیت صنعت نفت است. گل هایم را به طرفداران صنعت نفت تقدیم می کنم که برای حمایت از تیم ما به شیراز آمده بودند تا تنها نباشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از انتخاب صنعت نفت راضی هستی؟، اعلام نمود: اینجا وضعیتم خوب است و از انتخابم راضی هستم. مردم آبادان و طرفداران به من لطف دارند و امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشم. من چند سال پیش هم با آقای اسکوچیچ در فولاد کار کردم و باید بگویم که ایشان یک مربی بزرگ و باشخصیت است. دراگان سال جاری نقش مهمی در پیشرفت من داشته است و این پیشرفت را مدیون او هستم.

اهل شاخه در خصوص عملکرد تیمش در بازی های لیگ برتر نیز توضیح داد: خوشبختانه تا به اینجا عملکرد خوبی داشتیم و کوشش می کنیم تا نسبت به فصل گذشته نتایج بهتری بگیریم. حتی به کسب سهمیه هم فکر می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 449

به "اهل شاخه: پیشرفتم را مدیون اسکوچیچ هستم، عملکردمان مقابل قشقایی راضی کننده نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهل شاخه: پیشرفتم را مدیون اسکوچیچ هستم، عملکردمان مقابل قشقایی راضی کننده نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید