این گوشی چینی باتری به اندازه یک لپ تاپ دارد که 50 روز شارژ نگه می دارد

به گزارش آخرین خبر، در میان گوشی های تلفن همراه چینی، گاهی اوقات به مدل هایی برخورد می کنید که بسیار جذاب و سرگرم نماینده است. این مدل ها شما را از دنیای گوشی های سامسونگ و اپل جدا می نمایند و ویژگی هایی باورنکردنی دارند.

این گوشی چینی باتری به اندازه یک لپ تاپ دارد که 50 روز شارژ نگه می دارد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

برای مثال، گوشی Blackview P10000 Pro یکی از بزرگ ترین باتری های جهان در میان دستگاه های همراه را با خود حمل می نماید. چون مجهز به باتری 11000 میلی آمپرساعتی است؛ یعنی نزدیک به 6 برابر بزرگ تر از باتری آیفون 8 و حتا بزرگ تر از بعضی پاوربانک های قدیمی که وارد بازار شدند.

البته، واحد میلی آمپرساعت همواره معیار خوبی برای مقایسه باتری ها نیست و باید عوامل دیگری مانند نرم افزارهای بهینه سازی عملکرد باتری را نیز در نظر گرفت. شرکت Blackview می گوید چیزی روی این گوشی برای خراب کردن عملکرد باتری وجود ندارد و شما می توانید با P10000 Pro تا 50 روز در حالت استندبای کار کنید.

خوش بختانه این گوشی از یک شارژ سریع 5V5A نیز سود می برد تا کاربران بتوانند این باتری بزرگ را در مدت زمان 2 ساعت و 25 دقیقه شارژ نمایند.

به جز باتری، دیگر معینات این گوشی نیز وسوسه نماینده است و شما را به یاد بهترین پرچم دارهای اندرویدی می اندازد. صفحه نمایش 5.99 اینچی FHD به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی اطلاعات در کنار یک پردازنده هشت هسته ای می تواند هیجان انگیز باشد.

گوشی برای ماجراجویی

در جلو یک دوربین 13 مگاپیکسلی و در عقب دوربینی 16 مگاپیکسلی تعبیه شده است. جالب است اگر بدانید که هر دو دوربین جلو و عقبی دو سنسوره بوده و از یک لنز 0.3 مگاپیکسلی نیز سود می برند. تصور کنید دوربینی 0.3MP روی یک اسمارت فون در سال 2018!

قطعا هیچ یک از معینات این گوشی همانند باتری آن جذاب و فریبنده نیست. در حالی داریم از یک گوشی با 11000 میلی آمپری صحبت می کنیم که مثلا اسمارت فون Doogee Mix 2 یک باتری 4060 میلی آمپری دارد و جزو بزرگ ترین گوشی های جهان است. همین طور مدل قبلی گوشی تلفن همراه این شرکت، BV9000 Pro باتری 4180 میلی آمپری دارد.

شاید تصور کنید باتری گوشی Blackview P10000 Pro بیش از حد بزرگ است و مقداری از شارژ آن بی فایده است. خوب پس این اسمارت فون برای چه افرادی ساخته شده است؟

افرادی که چندین روز در مسابقات پیاده روی شرکت می نمایند یا مرتبا در کمپین ها و اردوهایی هستند که دسترسی به امکانات خانه را ندارند. این گوشی شما را از حمل یک پاوربانک و شارژر خلاص می نماید و چه مزیتی بزرگ تر از این؟

وزن این گوشی حدود 293 گرم با ضخامت حدودا 15 میلی متر است. بهتر است درباره ظاهر و قیافه این گوشی صحبت نکنیم چون معین است دستگاهی با چنین باتری نباید نازک و ظریف ساخته گردد.

اجازه بدهید درباره قیمت اش هم صحبت کنیم تا بتوانید به یک جمع بندی کامل درباره این گوشی چینی برسید. قیمت Blackview P10000 Pro فقط 197.79 دلار است.

حتا اگر نخواهید به طور واقعی از این گوشی بهره ببرید؛ این هزینه برای تجربه یک گوشی با باتری لپ تاپ می تواند تجربه متفاوتی رقم بزند. چیزی که بسیاری از کاربران به دنبال اش هستند.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 410

به "این گوشی چینی باتری به اندازه یک لپ تاپ دارد که 50 روز شارژ نگه می دارد" امتیاز دهید

10 کاربر به "این گوشی چینی باتری به اندازه یک لپ تاپ دارد که 50 روز شارژ نگه می دارد" امتیاز داده اند | 4.9 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این گوشی چینی باتری به اندازه یک لپ تاپ دارد که 50 روز شارژ نگه می دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید