بازسازی دیابلو 2 احتمالا سال جاری عرضه می گردد

به گزارش آخرین خبر، گزارش هایی مبنی بر عرضه نسخه ای بازسازی شده از دومین قسمت سری بازی های دیابلو منتشر شده اند؛ گزارش هایی که از برنامه بلیزارد برای عرضه این بازسازی در امسال میلادی خبر می دهند. این طور که به نظر می رسد، بازسازی دیابلو 2 قرار است بزرگتر از آن چه تصور می کردیم باشد.

بازسازی دیابلو 2 احتمالا سال جاری عرضه می گردد

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

خبرگزاری فرانسوی ActuGaming منبع این گزارش جدید است و به همین دلیل هم این شایعه را بازگو می کنیم. خبرگزاری ActuGaming پیش از این به درستی جزییات رونمایی بازی های Overwatch 2 و Diablo 4 و بسته الحاقی اخیر دنیای وارکرفت را منتشر نموده بود. در نتیجه احتمالا می توانیم به اطلاعات این خبرگزاری درباره بازی های بلیزارد اعتماد کنیم.

طبق گزارش منتشر شده، بازسازی دیابلو قرار است با نام Diablo 2: Resurrected عرضه گردد. هم چنین گفته شده که شرکت بازی سازی بلیزارد زمان عرضه بازی را سه ماهه پایانی سال 2020 در نظر گرفته است.

این شایعه به استودیوی سازنده بازی هم اشاره می نماید. در کنار بلیزارد، شرکت Vicarious Visions، از استودیوهای زیرمجموعه اکتیویژن، به بلیزارد در ساخت بازسازی دیابلو 2 یاری می نماید. این استودیوی بازی سازی اخیرا در توسعه بازسازی های سری کرش یعنی دو بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy و Crash Team Racing نقش داشته است.

خبر ساخت بازسازی دیابلو 2 موضوع جدیدی نیست. دو سه سال پیش بود که شایعات از برنامه بلیزارد برای بازسازی های وارکرفت 3 و دیابلو 2 خبر دادند. بازسازی وارکرفت 3 محقق شده است و مطمئنا قدم بعدی، ساخت بازسازی دیابلو 2 است. با این حال، با نگاهی به بازسازی وارکرفت 3 کمی درباره دیابلو 2 و بازسازی آن نگران می شویم.

بازسازی وارکرفت 3 اصلا حال و روز خوبی نداشت. بلیزارد قول بازسازی بخش های داستانی و میان پرده ها را داده بود، قرار بود گرافیک بازی بهبود کند و رابط کاربری آن بهتر گردد، ولی نه تنها هیچ کدام از این قول ها محقق نشدند، بلکه بازی نهایی یعنی Warcraft III: Reforged از سوی بازی کننده ها بسیار بدتر از نسخه اصلی توصیف شده است.

این طور که به نظر می رسد، بازسازی دیابلو 2 قرار نیست یک آپدیت برای اجرای بازی با وضوح های تصویر بالاتر و نسبت های تصویر جدیدتر باشد، بلکه ظاهرا بخش های زیادی از بازی دوباره ساخته شده است. امیدواریم بازی دچار سرنوشت بازسازی وارکرفت 3 نشده باشد.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 970

به "بازسازی دیابلو 2 احتمالا سال جاری عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی دیابلو 2 احتمالا سال جاری عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید