تور ارمنستان: برای ماجراجویی در ارمنستان به این مکان ها بروید!

به گزارش آخرین خبر، ماجراجویی در ارمنستان

یکی از برترین و صد البته محبوب ترین مقاصد برای گشت و گذار و مسافرت خارجی برای ما ایرانیان، سفر به ارمنستان است که علاوه بر این که کشوری تاریخی و بسیار زیباست، مسیرهایی در دل خود دارد که در نهایت شما را به ماجراجویی در ارمنستان می رساند. امکان ندارد که شما گردشگری علاقه مند به ماجراجویی باشید و دلتان نخواهد که به ماجراجویی در ارمنستان نروید. به هر حال ما امروز در خبرنگاران می خواهیم تا در این مطلب به آنالیز آیتم های ماجراجویانه هیجان انگیز در این کشور برای شما بپردازیم. با ما همراه باشید.

تور ارمنستان: برای ماجراجویی در ارمنستان به این مکان ها بروید!

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

در ابتدای مطلب مثل همواره بیایید تا به هم مرور این بپردازیم که برای این ماجراجویی به چه چیزهایی نیاز دارید. از آن جایی که ماجراجویی ما از یک جهت سرسبز و گاهی اوقات سنگلاخی می گذرد، پیشنهاد می کنم که اولین وسیله ای که تهیه می کنید، زانوبند و یا محافظ زانو باشد. به هر حال اتفاق است دیگر، ممکن است شما به هر علتی به زمین بخورید و در این صورت اولین جایی از بدن شما که در معرض آسیب تماشا است، زانوهایتان هستند و به همین علت پیشنهاد می کنیم که مراقب زانوهایتان باشید.

کوله ای مجهز در این سفر می تواند وسایل درونش شامل؛ کرم ضد آفتاب، عینک، زیرانداز منعطف و کوچک، قمقمه دو جداره، چند بسته شکلات، داروهای مورد نیاز، پاوربانک و دیگر وسایل ضروری باشد که شما فکر می کنید که در طول سفر به آن ها نیاز خواهید داشت.

لباس هایتان هم که طبق معمول همواره، از لباس هایی مناسب با آب و هوا و کفش های مقاوم و منعطف باشد. البته با توجه به این که حتما در بین این جهتها گذرتان به کوهستان هم می افتد، یک کاپشن و یا ژاکت پاییزه هم برای خود بردارید.

اگر آماده اید ماجراجویی در ارمنستان را آغاز کنیم. شما از آن دسته افرادی هستید که بالن سواری را دوست داشته باشید؟ پیشنهاد می کنم تا گردش ماجراجویانه خود را با بالن آغاز نمایید زیرا این کار از جمله تفریحاتی است که شما در بیشتر نقاط ارمنستان و در هر شهرش که باشید می توانید انجام دهید. با سوار شدن بر این بالن ها می توانید همه چیز را از بالا ببینید و زیبایی های ارمنستان و ایروان را از زاویه ای دیگر در نظر داشته باشید.

مدت زمانی که شما می توانید از این بالن ها بهره ببرید به طور میانه 45 دقیقه است و تا ارتفاع هزار متری بالا می روید. اگر به من باشد که حتی به اشخاصی که ترس از ارتفاع دارند نیز توصیه می کنم که حتما به بالن سواری در هر شهری که هستند بروند و از فاصله ای بسیار زیاد به تماشا جاذبه های این کشور بروند. دوست دارید تا در روزهای آینده به ماجراجویی در ارمنستان بروید؟ خبر خوب این است که شما می توانید با تور ارمنستان خبرنگاران تجربه یک سفر بسیار خوب و آرام را به این کشور داشته باشید و به ماجراجویی در ارمنستان بپردازید.

راستی در بالن سواری در ارمنستان این را از یاد نبرید که برترین زمن برای بالن سواری قبل از غروب آفتاب است زیرا یکی از برترین جلوه های طبیعی را در اختیار شما خواهد گذاشت. برای جهت بعدی پیشنهاد می کنم که کمی آدرنالین را از خود دور کنید و به گردش کردن و کمپ زدن در طبیعت ارمنستان بپردازید و آرامش بگیرید.

با توجه به این که ارمنستان منطقه ای کوهستانی است، برای گشت و گذار در دامنه های پر پیچ و تاب این منطقه طبیعی بی نظیر به دل کوهستان های ارمنستان بزنید و برای حتی چند ساعت هم که شده در آن جا کمپ بزنید.

برای کمپینگ کردن در این منطقه به خاطر داشته باشید که اگر برای بار اولتان است که به دل کوه و کمر در ارمنستان زده اید، حتما با شخصی که وارد است و منطقه را به خوبی می شناسد پا به این ماجراجویی در ارمنستان بگذارید. برترین جهتها برای چادر زدن درارمنستان را می توانیم قله .آراگاتس، جنگل آمبرد، دریاچه کاری و پارک ملی دلیجان نام ببریم

فعالیت بعدی که می خواهیم برای ماجراجویی در ارمنستان به شما معرفی نماییم، یکی از زیپ لاین های معروف ارمنستان در یل اکستریم پارک است. این زیپ لاین که در روستای زیبای ینوکاوان قرار گرفته است، یکی از برترین زیپ لاین های جهان است. هم تجهیزاتش مناسب است و هم دارای برترین منظره ها طبیعی است.

بسیاری از کسانی که زیپ لاین را به عنوان ماجراجویی در ارمنستان تجربه نموده اند در این زمینه می گویند که تجربه لیز خوردن در بین منظره ها طبیعی بسیار زیبا و تماشای است. آن ها می گویند که هم لذت بخش است و هم کمی دلهره آور اما در نهایت ترکیب این دو حس با یکدیگر، بسیار مجذوب کننده و هیجان انگیز است. دوست دارید تا به ماجراجویی در ارمنستان بروید؟

همین الان به وسیله وب سایت خبرنگاران اقدام کنید تا با تور ارمنستان خبرنگاران به این کشور سفر کنید. ارمنستان به خاطر آب و هوای کوهستانی دارای چالش های جالبی برای کسانی است که چترباز هستند و دوست دارند تا این ورزش آدرنالین ساز را در شرایطی پر چالش انجام دهند.

اگر شما هم به چالش در هر جایی علاقه مند هستید پس حتما در محیط کوهستانی ارمنستان چتربازی نمایید و هر چه تنش و انرژی در وجودتان هست را در این راه خالی نمایید. بر اساس تجربه کسانی که این کار را انجام داده اند باور کنید حالتان پس از آن فوق العاده می شود.

جهت بعدی ما برای ماجراجویی در ارمنستان باز هم در کوهستان است. گویی در آسمان کوهستان های ارمنستان چیزی وجود دارد که هر کسی را فراتر از این که یک بومی است یا یک جهانگرد ماجراجو، به خود جذب می کند.

صعود به قله های کوهستانی و بی شمار این کشور شاید یکی از سنتی ترین مهم ترین ماجراجویی های افراد در این کشور محسوب شود. یکی از برترین تجربه هایی که می توان در صعود به قله های ارمنستان تجربه کرد، تماشای پرواز پرندگان بی شمار و زیباست که به راستی تجربه فوق العاده ای را به هر کسی که برای ماجراجویی به ارمنستان می رود، هدیه می دهد. در آخر سفر خوبی را با تور ارمنستان خبرنگاران آرزومندیم. پس از رزرو هتل در ایروان چمدان های خود را درون اتاق گذاشته و به تماشای این جاذبه ها بروید.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1999

به "تور ارمنستان: برای ماجراجویی در ارمنستان به این مکان ها بروید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارمنستان: برای ماجراجویی در ارمنستان به این مکان ها بروید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید