برخواه: اسامی وزنه برداران اعزامی به مسابقات جهانی اواسط مرداد اعلام می گردد

به گزارش آخرین خبر، سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: اواسط مرداد ماه و همزمان با هفته اول لیگ برتر باشگاه های کشور، رکوردگیری اردونشینان نیز برگزار خواهد شد و 12 ملی پوش برای مسابقات قهرمانی دنیا در تایلند انتخاب می شوند.

برخواه: اسامی وزنه برداران اعزامی به مسابقات جهانی اواسط مرداد اعلام می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، محمدحسین برخواه در مورد تمرینات اردونشینان این مرحله، گفت: تمرینات این مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی به منظور حضور در مسابقات قهرمانی 2019 دنیا به میزبانی تایلند، از 10 خرداد ماه در کمپ تیم های ملی مجموعه ورزشی آزادی تهران شروع شده است. شرایط اردو نیز به صورت مناسب و ایده آلی دنبال می گردد و از برگزاری تمرینات رضایت کامل دارم.

وی در مورد اضافه شدن نفرات جدید به این مرحله از اردو توضیح داد: از روز آدینه 31 خرداد ماه هم علی داودی و حسین سلطانی دو ملی پوش جوانان که به تازگی از مسابقات قهرمانی دنیا از فیجی بازگشته اند، تمرینات خود را در کنار دیگر ملی پوشان بزرگسال، شروع می نمایند.

برخواه تاکید نمود: تمرینات به صورت مستمر و بدون وقفه در کمپ تیم های ملی ادامه دارد. برای آمادگی هر چه بیشتر اردونشینان برنامه ریزی نموده ایم تا مردادماه یک اردوی سطح دریا در یکی از شهرهای شمالی کشورمان برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری در مورد اعلام اسامی نفرات منتخب این اردو به مسابقات دنیای 2019 تایلند نیز اعلام کرد: اواسط مرداد ماه و همزمان با هفته اول لیگ برتر باشگاه های کشور، رکوردگیری اردونشینان نیز برگزار خواهد شد و 12 ملی پوش برای مسابقات قهرمانی 2019 دنیا در تایلند انتخاب می شوند.

رقابت های قهرمانی 2019بزرگسالان دنیا، 27 شهریورماه تا پنجم مهرماه در تایلند برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 211

به "برخواه: اسامی وزنه برداران اعزامی به مسابقات جهانی اواسط مرداد اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخواه: اسامی وزنه برداران اعزامی به مسابقات جهانی اواسط مرداد اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید