برگزاری کارگاه بین المللی معادلات دیفرانسیل در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز

به گزارش آخرین خبر، کارگاه بین المللی آخرین دستاوردها در معادلات دیفرانسیل و کاربرد آنها در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار گشت.

برگزاری کارگاه بین المللی معادلات دیفرانسیل در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران، کریم احمدی دلیر رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در حاشیه برگزاری کارگاه بین المللی آخرین دستاوردها در معادلات دیفرانسیل و کاربرد آنها گفت: این کارگاه در راستای ارتقای علمی دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دکتری تخصصی و آشنایی خبرنگارانن با موضوعات روز و پیشرفت های اخیر در این شاخه از علوم ریاضی برگزار شد.

احمدی دلیر اضافه نمود: سخنرانی تخصصی پروفسور آنجلو مینگارلی(استاد صاحب نام دانشگاه کارلتون کانادا) با عنوان مشتقات تعمیم یافته و کسری و کاربردهای آنها و پروفسور کاظم قنبری از دانشگاه صنعتی سهند تبریز با عنوان جریان های ماتریسی یک طیف حافظ مثبت بودن کلی پروفسور مهرداد لکستانی از دانشگاه تبریز با عنوان موجک ها و کاربرد آنها در معادلات دیفرانسیل و پردازش تصاویر و پروفسور حسین خیری از دانشگاه تبریز با عنوان مدلسازی بیماری های عفونی در طول یک روز در این کارگاه انجام شد.

رئیس دانشکده علوم پایه واحد تبریز اظهار داشت: این کارگاه از طرف مسئولان، مهمانان و شرکت کنندگان بسیار مفید و جالب توجه ارزیابی شد. امیدواریم با برگزاری این کارگاه راه تحقیقات و پژهش های نوین برای استادان و دانشجویان دکتری تخصصی هموار شود و در آینده شاهد برگزاری کارگاه های مشابه از سوی گروه ریاضی در سطح بین المللی باشیم.

این کارگاه با حضور پروفسور علی اکبر جدیری اکبرفام استاد صاحب نام دانشگاه تبریز در رشته ریاضی، استادان و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی و دکتری رشته علوم ریاضی به زبان انگلیسی در سالن شمس واحد تبریز برگزار شد.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 987

به "برگزاری کارگاه بین المللی معادلات دیفرانسیل در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کارگاه بین المللی معادلات دیفرانسیل در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید