تاثیر شبکه های اجتماعی روی فلزات گرانبها

به گزارش آخرین خبر، هر اونس طلا در بازار های جهانی با 16.24 دلار افزایش 1863.89 دلار فروخته شد.

تاثیر شبکه های اجتماعی روی فلزات گرانبها

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، از آنجایی که سرمایه گذاران خرد به دنبال موج به راه افتاده در شبکه های اجتماعی آمریکا در هفته گذشته، به بازار نقره سرازیر شدند، ارزش این فلز 11.2 درصد رشد کرد و به بالاترین رقم در نزدیک به 8 سال گذشته رسید.

هر اونس نقره 8.8 درصد رشد کرد و به 29.38 دلار رسید.

پس از اینکه موجی در شبکه اجتماعی ردیت برای سرمایه گذاری در نقره به راه افتاد، ارزش نقره از روز پنج شنبه تا به امروز 19 درصد بالا رفته است.

هر اونس طلا با 16.24 دلار افزایش 1863.89 دلار فروخته شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1523

به "تاثیر شبکه های اجتماعی روی فلزات گرانبها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاثیر شبکه های اجتماعی روی فلزات گرانبها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید