تصاویر ، مدل نو ماشین چینی محبوب بازار ایران ، در چین کمتر از 600 میلیون در ایران بالای 1.5 میلیارد!

به گزارش آخرین خبر، گجت نیوز نوشت: چری تیگو 7 پلاس تازه با طراحی به روز شده و متفاوت با نسل قبل رونمایی شد.

تصاویر ، مدل نو ماشین چینی محبوب بازار ایران ، در چین کمتر از 600 میلیون در ایران بالای 1.5 میلیارد!

خودروهای محبوب این روزهای بازار چین، کراس اوورها و شاسی بلندهای لوکسی هستند که مشتریان بسیاری به خود جذب می نمایند. یکی از مجذوب کننده ترین کراس اوورهای این کشور، چری تیگو 7 پلاس تازه است که به تازگی و پس از مدت ها انتظار رونمایی شده است.

قیمت این محصول در بازار چین بین 13 هزار و 800 تا 16 هزار و 900 دلار است که به پول ما تقریباً 497 الی 604 میلیون تومان می گردد. این خودرو داری ظرفیتی 5 نفره است و نخستین باری که وجود و حضور آن تأیید شد، سپتامبر سال گذشته بود. به طور کلی تیگو 7 پلاس حد وسطی برای تیگو 7 و تیگو 8 است. خودروی تیگ. 7 در بازار ایران قیمتی بیش از 1.3 میلیارد تومان است.

از جمله تغییرات این خودروی شاسی بلند می توان به طراحی ظاهری متفاوت در نمای بیرونی و داخل کابین اشاره نمود. ابعاد تیگو 7 پلاس به ترتیب طول، عرض، ارتفاع و فاصله محوری عبارت است از: 4500 میلی متر، 1862 میلی متر، 1695 میلی متر و 2670 میلی متر. طول و فاصله محوری نسبت به نسل قبل از فیس لیفت تغییری ننموده اما در عرض شاهد 20 میلی متر افزایش هستیم. بعلاوه از ارتفاع نزدیک به 50 میلی متر کاسته شده است.

تیگو 7 پرو یا لاماری ایما ؛ برنده مقایسه کدام شاسی بلند چینی است؟

یکسری تغییرات دیگر در نمای بیرونی تیگو 7 پلاس به چشم می خورد که از جمله آنها می توان به رینگ های 19 اینچی پنج پره، ستون D سیاه شده برای ایجاد جلوه سقف معلق و گلگیرهای جلو و عقب عریض اشاره نمود. در قسمت جلو پنجره شاهد تعبیه نوارهای کرومی زیبایی هستیم که در مرکز آن لوگوی کمپانی چری جا خوش نموده است.

از جمله عواملی که حس اسپرت بودن به مشتریان می دهد می توان به چراغ های مجذوب کننده و لوله های اگزوز اشاره نمود چرا که هر دو با روکش کرومی پوشانده شده اند. بعلاوه سقف مجهز به اسپویلر و چراغ های ترمز شده است. و اما به داخل کابین تیگو 7 پلاس می رویم تا ببینیم شرکت قدیمی و مطرح چری چه چیزی برای عرضه دارد.

اولین و مهمترین تفاوت بین کابین این شاسی بلند با مدل های قبلی، ترکیب رنگی است که شاهد آن خواهیم بود. رنگ قرمز و مشکی ماگنولیا، کنسول مرکزی مزین به نوار کرومی زیبا و روکش درها و پشتی سر دست به دست هم می دهند تا مشتری رضایتش جلب گردد.

تعبیه دو نمایشگر 12.3 اینچی ال سی دی و بعلاوه صفحه ابزار متصل به صفحه مرکزی نیز یکی دیگر از قابلیت های این خودرو خواهد بود. فرمان به شکل D است و سیستم اطلاعات تفریح از سیستم عامل Cherys Lion 5.0 پشتیبانی می نماید.

مشخصات فنی چری تیگو 7 پلاس

زیر کاپوت کراس اوور تازه چری یک پیشرانه 1.6 لیتری واقع شده است که می تواند حداکثر 194 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور فراوری کند. نیروی محرکه در این خودرو به وسیله یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه به محور جلو منتقل می گردد. از جمله تجهیزات فنی که تیگو 7 پلاس دارد می توان به سیستم یاری رانندگی L2+ با سیستم کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط و سیستم ترمز اضطراری اتوماتیک اشاره نمود.

نمایشگر هدآپ شیشه جلو، عملکرد مه زدایی اتوماتیک، سانروف پانوراما 1.1 متر مربعی، سیستم صوتی سفارشی سونی، شش کیسه هوا، سنسورهای کیفیت هوای AQS و سنسورهای PM2.5 از دیگر امکانات این خودرو هستند.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 آبان 1401 بروزرسانی: 20 آبان 1401 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2218

به "تصاویر ، مدل نو ماشین چینی محبوب بازار ایران ، در چین کمتر از 600 میلیون در ایران بالای 1.5 میلیارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، مدل نو ماشین چینی محبوب بازار ایران ، در چین کمتر از 600 میلیون در ایران بالای 1.5 میلیارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید