تصویب دورکاری توسط دولت ژاپن برای مهار کرونا

به گزارش آخرین خبر، دولت ژاپن امروز (سه شنبه) از شرکتها خواست برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، شیوه های دورکاری و همچنین تغییراتی در ساعت کار کارگران را مدنظر قرار دهند.

تصویب دورکاری توسط دولت ژاپن برای مهار کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، این طرح در نشست امروز کابینه دولت ژاپن تصویب رسید و همچنین در این طرح از افرادی که علائم سرماخوردگی یا تب دارند خواسته شده که بیرون نیایند و در خانه بمانند.

به گزارش رویترز، در ژاپن 159 مورد ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده . علاوه بر این در یک کشتی تفریحی 691 مبتلا شده اند. این کشتی در جنوب توکیو لنگر انداخته و در قرنطینه است. شبکه تلویزیونی ان اچ کی گزارش داد چهار نفر تا به امروز در این کشتی جان خود را از دست داده اند.

مقامات ژاپن کوشش می نمایند جلوی گسترش کرونا را بگیرند و تلفات را به حداقل برسانند و دورکاری یا کار از منزل به صورت آنلاین باعث کاهش خطر ابتلا به ویروس می گردد.

دولت ژاپن وعده داده گام های قدرتمندی برای مبارزه با شیوع این ویروس در مناطقی اتخاذ کند که موارد ابتلا به کرونا زیاد بوده است.

کاتسونبو کاتو وزیر بهداشت ژاپن روز دوشنبه بیان کرد: ما به مرحله جدیدی وارد می شویم که بسیار مهم است. هفته های آینده خیلی مهم هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 864

به "تصویب دورکاری توسط دولت ژاپن برای مهار کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب دورکاری توسط دولت ژاپن برای مهار کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید