تیگو8 پرو، با سیستم رانندگی خودران L2.5 جهش بزرگ در فن آوری

به گزارش آخرین خبر، از نظر فناوری و رانندگی هوشمند، TIGGO8 PRO مجهز به آخرین سیستم L2.5 سیستم راهنمای رانندگی اتوماتیک است که واقعاً ایمنی کاربران را در توسعه و طراحی محصول مورد توجه قرار می دهد.

تیگو8 پرو، با سیستم رانندگی خودران L2.5 جهش بزرگ در فن آوری

در حال حاضر، خودروهای هوشمند به مرکز توسعه صنعت خودروسازی جهانی تبدیل شده اند و به راهی اجتناب ناپذیر برای غول های سنتی خودرو، خودروسازان تازه و غول های فناوری تبدیل شده اند. بیشتر مارک های خودرو به فناوری رانندگی اتوماتیک سطح L2-L3 مجهز شده اند. عملکردهای یاری رانندگی مانند ACC، کنترل زبان و هشدار تصادف هم استاندارد شده اند. امروز، من یک مدل مجهز به سیستم L2.5 Automatic Driving Assistance System را معرفی می کنم. مدل تازه رده بالا-TIGGO8 PRO.

تیگو8 پرو دارای بسیاری از توابع فن آوری یاری رانندگی است، نه تنها مجهز به ACC پرسرعت (سیستم کروز تطبیقی)، ICA (سیستم یکپارچه کروز یاری)، TJA (سیستم یاری ترافیک ترافیکی)، بلکه دارای DOW (درب بازکن منطقه کور هشدار تصادف)، RCTA (هشدار ترافیک عقب) ، LDW (هشدار خروج از خط)، ده ها سیستم پیشرو در صنعت یاری هوشمند رانندگی، مانند AEB (ترمز اضطراری اتوماتیک) با حفاظت از عابران پیاده و دوچرخه، طیف وسیعی از امکانات را در اختیار کاربران قرار می دهد. ضمانت ایمنی برای یک مدل رده بالا.

پیکربندی تکنولوژیکی TIGGO8 PRO تنها این موارد را ندارد، کابین خلبان تکنولوژیکی یکی از نقاط اصلی فروش آن فراتر از رقبای اصلی است. صفحه نمایش دوگانه فوق العاده بزرگ 24.6 اینچی و سیستم تهویه مطبوع LCD 8 اینچی + صفحه نمایش لمسی جایگاه، یک فناوری تعاملی سه صفحه ای ایجاد می نماید و یک کابین خلبان فضایی تکنولوژیکی فراگیر را برای کاربران ایجاد می نماید. علاوه بر این ، TIGGO8 PRO بعلاوه به یک فناوری سیاه انسانی تر مجهز شده است: شارژ بی سیم تلفن های همراه برای از بین بردن اضطراب باتری، درب عقب القایی الکتریکی که هر دو دست را آزاد می نماید، و شما فقط باید بگویید ببر کوچک ، سلام ، این می تواند عملکرد کنترل زبان را بیدار کند و به طور مداوم تجربه کاربر را با فناوری هوشمند بهبود بخشد و به کاربران اجازه می دهد تا بر لذت رانندگی تمرکز نمایند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 16 مهر 1400 بروزرسانی: 16 مهر 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1875

به "تیگو8 پرو، با سیستم رانندگی خودران L2.5 جهش بزرگ در فن آوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیگو8 پرو، با سیستم رانندگی خودران L2.5 جهش بزرگ در فن آوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید