حجم مبادلات تجاری چین و روسیه به بیش از 100 میلیارد دلار می رسد

به گزارش آخرین خبر، خبرنگاران: مشاور ارشد رئیس جمهور روسیه تاکید نمود: حجم مبادلات تجاری و مالی چین و روسیه تا خاتمه سال جاری احتمالا به بیش از 100 میلیارد دلار خواهد رسید.

حجم مبادلات تجاری چین و روسیه به بیش از 100 میلیارد دلار می رسد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از صدای روسیه، یوری اوشاکوف مشاور ارشد سیاست خارجی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در جمع خبرنگاران توضیح داد: چشم انداز روابط و همکاری های مالی و تجاری روسیه و چین بسیار رضایت بخش است و این مساله به خوبی از رشد مبادلات تجاری دو کشور در سه ماه نخست 2014 میلادی مشهود است.

بر اساس این گزارش وی اضافه کرد: ما می توانیم تا خاتمه سال جاری به هدف 100 میلیارد دلاری در مبادلات تجاری روسیه و چین دست پیدا کنیم.

این مقام ارشد روسی گفت: چین یک شریک تجاری بزرگ و مهم برای روسیه است. حجم مبادلات تجاری دو کشور سال گذشته به بیش از 88، 8 میلیارد دلار رسیده است. این رقم در سه ماه نخست سال جاری با 3، 4 درصد رشد به بیش از 29 میلیارد دلار رسیده است.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه میخواهد در سفر آینده خود به چین قراردادهای مهم مالی و تجاری شامل قرارداد صادرات گاز روسیه به چین را با رئیس جمهور این کشور به امضا برساند.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 437

به "حجم مبادلات تجاری چین و روسیه به بیش از 100 میلیارد دلار می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حجم مبادلات تجاری چین و روسیه به بیش از 100 میلیارد دلار می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید