خبرنگاران حدود 2 هزار بانوی تکواندوکار در سیستان و بلوچستان وجود دارد

به گزارش آخرین خبر، زاهدان- خبرنگاران- مدیرکل دفتر بانوان و امورخانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر یکهزارو 800 بانوی تکواندو کار سازمان یافته در این استان مشغول به فعالیت هستند که این امر می طلبد تا مسوولان نگاه ویژه تری نسبت به بانوان ورزشکار داشته باشند.

خبرنگاران حدود 2 هزار بانوی تکواندوکار در سیستان و بلوچستان وجود دارد

به گزارش خبرنگاران زهرا ابراهیمی شامگاه یکشنبه در نشست با هیات رییسه تکواندو سیستان و بلوچستان اظهارداشت: حضور افزون بر یکهزارو 800 بانوی تکواندو کار در استان یک نقطه عطف بشمار می رود.

وی اعلام کرد: پویایی جامعه را ورزش تضمین میکند و باید برای تحقق مطالبات ورزشکاران زن در سیستان و بلوچستان کوشش کرد.

مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: جامعه ورزشی بانوان این استان سرشار از ظرفیت های ویژه است و باید صندلی مطلوبی در سطح ملی و بین المللی نیز داشته باشد.

وی اظهارداشت: بانوان سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت های ورزشی بالقوهای هستند که در صورت توجه به این قشر میتوان به موفقیت های بیشتری در ورزش زنان دست پیدا کرد.

ابراهیمی اضافه کرد: ورزش نقش آفرین بوده و در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر است.

وی گفت:سلامت بانوان موجب ارتقای سطح سلامت خانواده و جامعه می گردد و به همین خاطر زمینه و بستر برای ورزش این قشر از جامعه باید بیش از پیش فراهم گردد.

به گزارش خبرنگاران ظرفیت ها و چالش های پیش روی تکواندو کاران بانوی سیستان و بلوچستان با حضور رییس و اعضای هیات رییسه تکواندو این استان آنالیز شد.

هم اینک افزون بر 44 هزار و 880 ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی در این استان مشغول فعالیت هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1306

به "خبرنگاران حدود 2 هزار بانوی تکواندوکار در سیستان و بلوچستان وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حدود 2 هزار بانوی تکواندوکار در سیستان و بلوچستان وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید