خبرنگاران رییس هیات: سرمایه گذاری روی رده های پایه کشتی بهتر از حضور در لیگ برتر است

به گزارش آخرین خبر، ارومیه- خبرنگاران- رییس هیات کشتی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه حضور در لیگ برتر تنها بار اقتصادی برای ورزش استان دارد، گفت: من مخالف تیم داری در لیگ برتر کشتی بودم و باید به سمت سرمایه گذاری در رده های پایه حرکت کنیم.

خبرنگاران رییس هیات: سرمایه گذاری روی رده های پایه کشتی بهتر از حضور در لیگ برتر است

اسماعیل کیومرثی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: برای شرکت در لیگ برتر کشتی با توجه به شرایط کنونی، مجبور بودیم از نقاط دیگر کشور کشتی گیر جذب و در لیگ شرکت و هزینه کنیم که با تصمیم جمعی از حضور در لیگ کناره گیری کردیم ضمن اینکه حامی اقتصادی نیز به تعهدات خود پای بند نبود.

وی اضافه نمود: در حال حاضر، شرایط کشتی آذربایجان غربی متناسب با شرکت در لیگ برتر نیست و هدف و برنامه اصلی ما سرمایه گذاری در رده های پایه خردسالان، نونهالان و نوجوانان است تا با کشف استعدادها و پرورش آنها، رتبه کشتی استان در کشور را ارتقا ببخشیم.

رییس هیات کشتی آذربایجان غربی در خصوص شرایط رشته کشتی در دوران کرونا بیان نمود: در ملاقات هفته آینده با رییس فدراسیون کشتی، شرایط این ورزش و برگزاری مسابقات و تمرین ها تعیین خواهدشد.

هفته گذشته، اسماعیل کیومرثی به عنوان رییس هیات کشتی آذربایجان غربی انتخاب شد.

قرار بود، پیش از این تیمی با نام دریاچه ارومیه با اقدام به جذب چند بازیکن به عنوان نماینده استان در لیگ برتر کشتی آزاد شرکت کند که روز چهارشنبه در قرعه کشی سازمان لیگ فدراسیون کشتی نامی از این تیم در قرعه کشی وجود نداشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1232

به "خبرنگاران رییس هیات: سرمایه گذاری روی رده های پایه کشتی بهتر از حضور در لیگ برتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس هیات: سرمایه گذاری روی رده های پایه کشتی بهتر از حضور در لیگ برتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید