رئیس مجلس تهران را به مقصد ترکیه ترک کرد

به گزارش آخرین خبر، رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز به منظور حضور در مجمع عمومی مجالس آسیایی (APA) تهران را به مقصد ترکیه ترک کرد.

رئیس مجلس تهران را به مقصد ترکیه ترک کرد

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، علی لاریجانی صبح امروز شنبه (23 آذرماه) در رأس هیات پارلمانی راهی ترکیه شد تا در دوازدهمین مجمع عمومی مجالس آسیایی (APA) حضور یابد.

بنابر این گزارش سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور و فیروزه، محسن کوهکن ریزی نماینده مردم لنجان، جلیل رحیمی دنیا آبادی نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز، علی کاظمی باباحیدری نماینده مردم اردل و فارسان و جابری انصاری معاون پارلمانی وزارت امور خارجه اعضای گروه پارلمانی مجمع مجالس آسیایی در مجلس شورای اسلامی در این سفر علی لاریجانی را همراهی می نمایند.

همچنین جمعی از معاونین، مدیران کل مجلس، معاون پارلمانی رئیس جمهور و بعضی نمایندگان با حضور در فرودگاه مهرآباد، رئیس مجلس شورای اسلامی را بدرقه کردند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، انجمن مجالس آسیایی برای صلح (AAPP) در سال 1378 و به پیشنهاد مجلس بنگلادش تشکیل شد که در سال 85 به پیشنهاد تهران اساسنامه و نام انجمن از AAPP به مجمع مجالس آسیایی (APA) تغییر نام داد. یازدهمین مجمع عمومی مجالس آسیایی آذرماه سال گذشته با موضوع افزایش رونق مالی در آسیا در استانبول برگزار شده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 636

به "رئیس مجلس تهران را به مقصد ترکیه ترک کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس مجلس تهران را به مقصد ترکیه ترک کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید