روز شلوغ امیرعبداللهیان در وزارت خارجه، عکس

به گزارش آخرین خبر، سفرای چند کشور با حضور در محل وزارت امور خارجه ایران با حسین امیرعبداللهیان ملاقات و استوارنامه خود را تقدیم وی کردند.

روز شلوغ امیرعبداللهیان در وزارت خارجه، عکس

به گزارش خبرنگاران، تورداقون صدیق اف سفیر تازهجمهوری قرقیزستان در کشورمان امروز 8 مهر ماه 1400 و در آغاز ماموریت خود در جمهوری اسلامی ایران با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ملاقات و رونوشت استوارنامه خود را تسلیم کرد.

جیان مارکو ریتزو سفیر تازه پادشاهی بلژیک در جمهوری اسلامی ایران امروز 8 مهر ماه 1400 و در آغاز ماموریت خود در کشورمان با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ملاقات و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.

کاری کاهیلودوتو سفیر تازه فنلاند در کشورمان امروز 8 مهر ماه 1400 و در آغاز ماموریت خود در جمهوری اسلامی ایران با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ملاقات و رونوشت استوارنامه خود را تسلیم کرد.

در ملاقاتی دیگر علی علیزاده سفیر تازه جمهوری آذربایجان در جمهوری اسلامی ایران امروز 8 مهر ماه 1400، در آغاز ماموریت خود در کشورمان با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ملاقات و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.

آندریاس پ. کوزوپیس سفیر تازه جمهوری قبرس در کشورمان امروز 8 مهر ماه 1400 و در آغاز ماموریت دیپلماتیک خود در جمهوری اسلامی ایران با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ملاقات و رونوشت استوارنامه خود را تسلیم کرد.

در ادامه فرانسیسکوس یوهانس ماریا مولن سفیر تازه پادشاهی هلند در جمهوری اسلامی ایران در آغاز ماموریت دیپلماتیک خود در کشورمان امروز 8 مهر ماه 1400 در ملاقات با امیر عبداللهیان رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.

آنخل لوسادا فرناندس سفیر تازه پادشاهی اسپانیا در جمهوری اسلامی ایران در آغاز ماموریت دیپلماتیک خود در کشورمان امروز 8 مهر ماه 1400، در ملاقات با امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه رونوشت استوارنامه خود را تسلیم کرد.

اشتفان پریزنر هماهنگ کننده تازه مقیم ملل متحد (UNRC) در جمهوری اسلامی ایران امروز 8 مهر ماه 1400 و در آغاز ماموریت خود در کشورمان به منظور تقدیم اعتبار نامه خود برای فعالیت در کشورمان، با امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ملاقات کرد.

رابین ناندی رئیس تازه دفتر صندوق بچه ها ملل متحد(UNICEF) در جمهوری اسلامی ایران، امروز 8 مهر ماه 1400 در آغاز ماموریت خود در کشورمان با امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ملاقات و اعتبارنامه خود را تقدیم کرد.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1881

به "روز شلوغ امیرعبداللهیان در وزارت خارجه، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز شلوغ امیرعبداللهیان در وزارت خارجه، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید