زمان برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال تعیین شد

به گزارش آخرین خبر، به گزارش خبرنگاران، جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال با حضور مسئولان سازمان لیگ فوتسال، کمیته فوتسال، کمیته فنی و توسعه فوتسال و دبیر کل فدراسیون فوتبال امروز چهارشنبه برگزار گردید.

زمان برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال تعیین شد

پس از صحبت های دبیرکل فدراسیون و خیر مقدم به حاضرین، داود پرهیزکار رییس کمیته فوتسال درخصوص شرایط حال حاضر تیم ملی فوتسال و زمان های احتمالی برگزاری مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا توضیحاتی ارائه کرد. وی با اشاره به اینکه احتمال برگزاری مسابقات در مردادماه بعید به نظر می رسد، دقایقی درخصوص برنامه های درخواستی کادرفنی تیم ملی و دو اردوی آینده این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

در ادامه نیز آرش جابری سرپرست سازمان لیگ تاکید نمود که تمام تصمیم گیری سازمان لیگ فوتسال همیشه بر اساس برنامه های تیم ملی بوده و خواهد بود. وی با اشاره به 4 جلسه برگزار شده در چند ماه اخیر اظهار داشت که باتوجه به مجوز صادر شده از سوی ستادعالی مبارزه با کرونا امکان برگزاری تمرینات و مسابقات فراهم شده است.

ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان نیز با اشاره به احتمال برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در آذرماه امسال، بر لزوم زمانبندی مناسب برای برگزاری ملاقات پلی آف و شروع لیگ برتر تاکید و درخواست کرد که سلامت بازیکنان در سال منتهی به جام دنیای باید مورد توجه قرار گیرد و از فیفا دی های آینده با حضور کلیه بازیکنان باید نهایت بهره را برد.

غفاری، ساکت، شمس، هنرپیشه، باجیوند، رضاییان، ماجدی، نجفی و جنتی دیگر نفراتی بودند که نقطه نظرات خود را در مورد نکات کلیدی بیان کردند.

در نهایت تصمیمات زیر به تصویب کلیه اعضای حاضر در این نشست رسید:

1- در مورد شرایط برگزاری بازی های پلی آف لیگ برتر فوتسال فصل 99-98 مقرر شد ملاقات دور رفت فینال مورخ 30 خردادماه و ملاقات برگشت در تاریخ ششم تیرماه برگزار گردد.

2- درخصوص زمان شروع لیگ برتر فوتسال کشور فصل 1400-1399 بر اساس تاریخ مسابقات قهرمانی آسیا و جام دنیای فوتسال مقرر شد این رقابتها از شهریور ماه شروع گردد.

3- درخصوص نحوه انتخاب و اعزام تیم های قهرمان و نایب قهرمان لیگ به مسابقات دنیای مقرر شد تیم قهرمان به جام باشگاه های آسیا اعزام گردد و تیم نایب قهرمان نیز راهی مسابقات جام باشگاه های دنیا گردد.

به گزارش خبرنگاران، در این نشست در حالی مصوب شده که تیم نایب قهرمان راهی جام باشگاه های دنیا گردد که هنوز معین نیست ایران در این رقابت ها نماینده ای داشته باشد یا خیر.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1075

به "زمان برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید