سفری تابستانه به دو مقصد متفاوت، بلغارستان و تایلند

به گزارش آخرین خبر، در این مطلب از دو مقصد تابستانی محبوب در بین مسافران برایتان می گوییم از تایلند و بلغارستان. هر دو این کشورها این روزها به قطب گردشگری نوظهور تبدیل شده اند، یکی در نزدیکی خودمان و در آسیا قرار گرفته است و دیگری در همسایگی دریای سیاه. سفر به این دو کشور می تواند بهترین خاطرات زندگی شما را رقم بزند، بنابراین در ادامه با ما همراه باشید در معرفی جاذبه های گردشگری تایلند و بلغارستان و در نهایت هم آژانس مسافرتی مطمئن دفتر خدمات مسافرت هوایی و گردشگری زرشام گشت که سفر را برای شما خاطره انگیز می نماید.

سفری تابستانه به دو مقصد متفاوت، بلغارستان و تایلند

با تور ارزان تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی بلغارستان

سواحل دریای سیاه

سواحل دریای سیاه در بین مسافران از محبوبیت بالایی برخورد است. هتل های لوکس اطراف آن، مرکز تفریحی، رستوران و کافه های جذاب در کنار ماهی گیری سنتی و بازارهای فروش صنایع دستی، تضادی دلچسب را برای گردشگران رقم زده.

صومعه ریلا

صومعه ریلا که به عنوان اورشلیم بلغارستان نیز شهرت دارد، یکی از قدیمی ترین مراکز تاریخی بلغارستان است. این صومعه که بر فراز کوه های شهر صوفیه قرار گرفته است، هرچند که طی قرن ها بارها تخریب شده و یا آتش گرفته اما با بازسازی و مراقبت، هنوز هم اصالت خود را حفظ نموده و یکی از جاذبه های گردشگری مشهور شهر هست.

شهر کهن پلودیو

شهر باستانی پلودیو، تاریخی 6000 ساله دارد و بعد از صوفیه دومین شهر بزرگ بلغارستان است. معماری این شهر اصالت خود را از دوره رنسانس تا به امروز حفظ نموده و همین هم باعث شده تا توریست های بسیاری را برای گشت و گذار در میان کافه و رستوران هایش و همین طور عکاسی از جاذبه های گرشگری اش به سمت خود بکشاند.

جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی تایلند

فانوم رانگ

فانوم رانگ یکی از معابد هندو هست که در نزدیکی یک آتشفشان خاموش و در شرقی ترین قسمت تایلند قرار گرفته. معماری این معبد که ساخت و تکمیل شدن آن از ماسه، سنگ و لاتریت سه قرن به طول انجامیده، این روزها زبانزد شده و جاذبه ای گردشگری. علاوه بر زیبایی ذاتی معبد که از تاریخ باشکوهش آن را به ارث برده، روستای Nang Rong و کوه آتشفاشنی که در نزدیکی معبد هست هم مورد توجه توریست ها قرار گرفته.

پارک ملی خااو سوک

این پارک ملی جزو برنامه بیشتر تورهای تایلند برای بازدید است و علت آن هم زیبایی بی نظیر و گونه های جانوری مختلفی ست که در این پارک زندگی می نمایند. این پارک ملی در استان Surat Thani در جنوب تایلند قرار گرفته و پناهگاه حیواناتی مانند فیل آسیایی، گراز، خرس، میمون هایی با نژاد های مختلف و خوک شده.

جزایر تایلند Thailand Islands

درنهایت باید گفت که تایلند دارای جزایر بسیاری ست که هر کدام جاذبه ای گردشگری هستند. سه جزیره اصلی در تایلند وجود دارد که توریستی هستند و مورد علاقه مسافران خارجی، جزایر Ko Samet و Ko Chang در خلیج Ko Samui جزایر Ko Pha Ngan و Ko Tao و در آندامان جزایر Phuket و Ko Phi Phi - Phuket بزرگترین و پیشرفته ترین جزیره های تایلند هستند.

اطلاعات تماس دفتر خدمات مسافرت هوایی و گردشگری زرشام گشت

آدرس : تهران، خیابان پاسداران، خیابان دولت، چهارراه قنات، روبروی کوتون، ساختمان 222، طبقه 3، واحد14

شماره تماس : 02122551782 - 02122785711

وبسایت : www.zarshamgasht.net

منبع: همگردی
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 393

به "سفری تابستانه به دو مقصد متفاوت، بلغارستان و تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری تابستانه به دو مقصد متفاوت، بلغارستان و تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید